MPX220 spørgsmål
Fra : tom nielsen

Dato : 16-01-05 20:00

Hejsa,

Jeg overvejer en MPX220, designet er jeg ikke helt tilfredsmed, men det
ændre sig måske når man ser den live.

Har du erfaringer med telefonen, gode som dårlige, så lad mig høre.
Hvordan virker kamera-blitzen, er det en alm. blitz funktion, eller en spot
som på fx K700i ?

Kan den kun køre med 512MB MiniSD kort, eller kan den også klare 1GB kort.

Kan man selv opdatere bios/firmware på den ?

Er de applikations låst på samme måde som fx. Orange SPV'erne var i sin tid
?

- Tom
--
www.ellebryg.dk

Fra : jens jensen

Dato : 17-01-05 10:02

"tom nielsen" <tom_nielsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan man selv opdatere bios/firmware på den ?
>
> Er de applikations låst på samme måde som fx. Orange SPV'erne var i sin

Hej Tom

Prøv at læse lidt af det jeg har skrevet længere nede.

Jeg har købt telefonen uden sim lås, og den er heller ikke aplikationslås
(den sælges i alm handel og ikke kun orange som SPV).

Jeg synes selv det er en flot og lækker telefon, den føles af kvalitet når
man har den i hånden, modsat mange telefoner der føles plastic agtig.

Den kører windows mobile og kan sikker topgraderes til 2005 versionen når
den kommer, da man tester 2005 netop på en mpx200.

Jeg aner ikke hvad du mener med spot om blitzen. Den virker men billederne
er bedst i gode lysforhold. BLitzen gør ikke den store forskel medmindre du
er tæt på.

Jeg kører selv med et 128 mb kort og det er rigeligt for mit vedkommende,
men har ikke hørt den ikke skulle kunne klare de store kort. Men spørg
motorola.dk, de er flinke til at svare.

Selv er jeg meget tilfreds med telefonen, især efter jeg fandt ud af at øge
lyden på min mp3 ringetoner.

Dem laver jeg selv på pc'en, sætter lydstyrken på et rimeligt niveau og
overfører dem til MPX'en så nu vækker jeg alle på arbejdet når min telefon
spiller MP3 musik.

Jeg går udfra man må kopiere til telefonen hvis man selv har købt cd'en -
hmmmm ?? Jeg klipper som regel 30 sekunder musik af omkvædet.

Telefonen kan en masse og der er et utal af programmer på handango.com så
programmæssigt er den fed.

Jeg er helt klar tilfreds, selvom 3400 kr er mange penge.

Mvh Jens

Fra : tom nielsen

Dato : 17-01-05 10:23

> [...]
> er bedst i gode lysforhold. BLitzen gør ikke den store forskel medmindre

På K700i aktivere man en lampe, og ikke bare en blitz når man tager
billedet - der virker som en kraftig lommelygte.
Men hvis mpx'en kun virker meget tæt på ?, læser det som max 1 meter, så er
det vist ligegyldigt med den blitz der er i mpx'en

Tom

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 17-01-05 15:12

"tom nielsen" <tom_nielsen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
er
> det vist ligegyldigt med den blitz der er i mpx'en

Det er det samme på mpx'n der er ingen mobiler afik der har en rigtig blitz
de har en diode der er mere eller mindre ubrugelig...imho..

At du ville kunne opgradere til en nyere version af OS'et vil jeg også nægte
at tro, er endnu ikke sket ...

Fra : Christian Catu

Dato : 21-01-05 19:56

On Mon, 17 Jan 2005 15:11:39 +01
> At du ville kunne opgradere til en nyere version af OS'et vil jeg også nægte
> at tro, er endnu ikke sket ...

Man kan da sagtens opgradere mpx200 til 2003, så hvorfor ikke det

Fra : tom nielsen

Dato : 21-01-05 22:15

> Man kan da sagtens opgradere mpx200 til 2003, så hvorfor ikke det

Kører mpx220 ikke med 2003 som standard ?

Fra : jens jensen

Dato : 25-01-05 14:25

> nægte

> Kører mpx220 ikke med 2003 som standard ?

Jo mpx220 gør men de første mpx200 blev leveret med den gamle OS.

Jeg tror det er nummerforvirring her.

MPX200 er den gamle udgave uden kamera som nu er udgået , MPX220 er
efterfølgeren og den kører 2003.

Mvh Jens