Synkroniser min Outlook kalender med min S~
Fra : Morten

Dato : 16-01-05 19:57

Hej

Jeg har problemer med at synkroniser min Outlook kalender med min Siemens
telefon.

Jeg har lige installeret Windows XP på min computer, hvorefter jeg
installeret Siemensdatasuite.

Der efter synkroniser min Outlook kalender med min Siemens s55 uden
problemer.
Derefter ville jeg synkroniser min kones Siemens m55 men fik beskeden "Kan
ikke indlæse standardmappen "aftale". Vælg en "aftale"-mappe." Jeg prøvede
så igen at synkroniser med min egen S55, da fik jeg så samme besked. Jag kan
altså nu ikke synkronisere med nogen at telefonerne.

Er der nogen der ved hvad "Kan ikke indlæse standardmappen "aftale". Vælg
en "aftale"-mappe." betyder eller hvordan jeg løser problemet .

Jeg vil lige sige at før jeg har, kunne synkroniser med begge telefoner uden
problemer.

På forhånd tak

Morten