Dansk sang søges
Fra : Gert E. Johannesen

Dato : 16-01-05 15:58

Hej
Jeg søger titlen og sangeren til en dansk sang. Jeg vil tro den hedder noget
i retningen af "søndag morgen"(det er i hvert fald det den handler om) og
det lyder som Anne Linnet der synger. Er der nogen der har en idé om den
rigtige titel og sanger?

GJ

Fra : Marianne Agger

Dato : 16-01-05 18:40

Hej!

Anne Linnet har sunget en sang, der hedder "Søndag i april", som findes på
pladen "Jeg er jo lige her". Kan det være den?

MVH
Marianne.

Fra : Gert E. Johannesen

Dato : 16-01-05 20:42

"Marianne Agger" <4939484m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Anne Linnet har sunget en sang, der hedder "Søndag i april", som findes på
> pladen "Jeg er jo lige her". Kan det være den?

Hej,

Nej, det er desværre ikke den.. Jeg tror der bliver sunget noget alá:
"Gomorn' gomorn' go søndag morgen. - og "dagen hvor familien slapper af"

GJ

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 18-01-05 14:32

> [...]

> Nej, det er desværre ikke den.. Jeg tror der bliver sunget noget alá:
> "Gomorn' gomorn' go søndag morgen. - og "dagen hvor familien slapper af"

Så er det nok Go'søndag morgen, som findes på albummet med samme titel.

M.V.H.....Benny..

Fra : C. Caspersen

Dato : 19-01-05 22:34

"Gert E. Johannesen" <SLETgerte@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Gomorn' gomorn' go søndag morgen. - og "dagen hvor familien slapper af"

Anne Dorthe Michelsen ?

/Caspersen