Mountain
Fra : Preben

Dato : 16-01-05 11:25

Hej
Den ældgamle gruppe Mountain, har udgivet en DVD der hedder "Sea of Fire".
Har nu ledt rundt på nettet, men kan ikke finde den til slag nogle steder i
DK.
Er der mon der ved hvor man kan få fat i den?
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Karsten Brandt Hanse~

Dato : 16-01-05 11:35

Prøv LASERDISKEN, de skulle have den ifølge deres hjemmeside.

http://www.laserdisken.dk/html/

Fra : Preben

Dato : 16-01-05 11:46

Hej
Ja, ser ud som om de har den....men efter hvad jeg kan se et det en region 1
og NTSC format. Kan heg så se den på min dvd-afspiller?
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 16-01-05 12:26

On Sun, 16 Jan 2005 11:45:31 +0100, "Preben"
<preben_fjern_@showdogs.dk> wrote:

>Hej
>Ja, ser ud som om de har den....men efter hvad jeg kan se et det en region 1
>og NTSC format. Kan heg så se den på min dvd-afspiller?
>venlig hilsen

Se om du kan finde et hack til din model her:
http://www.videohelp.com/dvdhacks

--
Now Playing:
Butthole Surfers - John E. Smoke