Kobberpanser maller vs. Ancistrus
Fra : Jeepers

Dato : 16-01-05 00:08

Jeg har en flok kobberpanser maller der lige har lagt en
ordentlig dynge æg, lige pt. går de i et akvarie for sig selv,
lige på nær 3 ancistrus maller der venter på deres nye hjem.

Mit spørgsmål er så, vil ancistrusen æde æggene fra
kobberpanser mallerne ?

/Jesper

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 16-01-05 00:27

Jeepers wrote:
> [...]
> lige på nær 3 ancistrus maller der venter på deres nye hjem.
>
> Mit spørgsmål er så, vil ancistrusen æde æggene fra

Ja.

Volds

Fra : Aard

Dato : 16-01-05 12:23

"Jeepers" <None@@@hotmail.com> wrote in news:41e9a0a9$0$6428
$9a6e19ea@unlimited.newshosting.com:

> [...]
> lige på nær 3 ancistrus maller der venter på deres nye hjem.
>
> Mit spørgsmål er så, vil ancistrusen æde æggene fra

Jep..det er nam nam for dem...