Skærme
Fijala 3554
Fujitsu/Siemens Scaleoview S19-1
Fra : Tuesen v/København

Dato : 15-01-05 21:44

Findes der virkelig ikke drivere der passer præcis til denne 19" TFT ?

Fra : Anders Lund

Dato : 15-01-05 22:30

Tuesen v/København wrote:
> Findes der virkelig ikke drivere der passer præcis til denne 19" TFT ?

Er der noget i vejen med:
http://download.fujitsu-siemens.com/Download/Download.asp?SoftwareGUID=65529447-62AB-4D53-8B5C-7D21BB0DA38D

En søgning på dit subjevt, uden / gav resultat i nummer 2 hit. Dette var
Fujitsu Siemens hjemmeside med skærmen - og ude til højre var der en
"Drivers & downloads".

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Tuesen v/København

Dato : 16-01-05 05:53

Anders Lund skrev følgende

> [...]
>
> En søgning på dit subjevt, uden / gav resultat i nummer 2 hit. Dette
> var Fujitsu Siemens hjemmeside med skærmen - og ude til højre var der

Har jeg prøvet og det er ikke drivere der virker...

Fra : Hans

Dato : 15-01-05 22:37

Tuesen v/København wrote:
> Findes der virkelig ikke drivere der passer præcis til denne 19" TFT ?

Jo - Hos producenten såmænd:

http://www.fujitsu-siemens.com/products/displays_projectors/tft/scaleoview_s19-1.html

Hans

Fra : Tuesen v/København

Dato : 16-01-05 05:54

Hans skrev følgende

> Jo - Hos producenten såmænd:

http://www.fujitsu-siemens.com/products/displays_projectors/tft/scaleoview_s19-1.html

Har jeg også prøvet men dt ender blindt

Fra : Palle

Dato : 16-01-05 08:50

"Tuesen v/København" <maxpost@gmail.comNOTVALID> skrev i en meddelelse
> Hans skrev følgende

http://www.fujitsu-siemens.com/products/displays_projectors/tft/scaleoview_s19-1.html

> Har jeg også prøvet men dt ender blindt

Så er det jo godt, at der ikke skal anvendes drivere til skærme. En "driver"
til en skærm er IKKE en driver, men en tekstfil, der indeholder oplysninger
om opløsning mv.