[anb]: Mastodon - Leviathan
Fra : -V-

Dato : 15-01-05 20:48

Jeg må lige dele dette her med jer.

I et øjebliks nysgerrighed anskaffede jeg mig albummet Leviathan med de for
mig ukendte Mastodon, og nu her 4 timer efter jeg satte det på, sidder jeg
stadig og hører det på repeat.

En fantastisk neotrashplade, med afstikkere til country, stadionrock,
speedmetal og ligheder med bands som Slayer, Metallica, Dream Theater (Ja,
det er ikke engang løgn!), Queen og Pantera.

Lyt til sange som 'Hearts Alive', som udvikler sig til et helt tema,
'Seabeast' (Tjek riffet i slutningen ud! For sindssygt fedt!), og 'Blood and
Thunder' og skælv.

En klar anbefaling herfra.

-V-

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 27-01-05 22:10

On Sat, 15 Jan 2005 20:48:05 +0100, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Lyt til sange som 'Hearts Alive', som udvikler sig til et helt tema,
>'Seabeast' (Tjek riffet i slutningen ud! For sindssygt fedt!), og 'Blood and

Jeg har lige købt billet til deres koncert i marts, uden at kende dem,
men det lyder da som om det nok skal blive interesant (billetten er købt
på grundlag af et opvarmningsband)

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : -V-

Dato : 27-01-05 23:11

Stefan Bruhn wrote:
> Jeg har lige købt billet til deres koncert i marts, uden at kende dem,
> men det lyder da som om det nok skal blive interesant (billetten er
> købt på grundlag af et opvarmningsband)

Jeg har så sent som i går opdaget at de spiller d. 6. i Lille Vega (ikke
sandt?).

Desværre er det lagt så listigt at Cradle of Filth spiller samme dag på en
anden lokalitet i Kbh.
Oh, what *is* a boy to do...?

Hvis jeg tager til Mastodon giver jeg lige lyd, ok?

-V-

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 28-01-05 20:20

On Thu, 27 Jan 2005 23:10:44 +0100, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>Jeg har så sent som i går opdaget at de spiller d. 6. i Lille Vega (ikke
>sandt?).

Det er korrekt

>Desværre er det lagt så listigt at Cradle of Filth spiller samme dag på en
>anden lokalitet i Kbh.
>Oh, what *is* a boy to do...?

Jeg har min billet til Mastodon liggende ved siden af mig, så for min
del er sagen klar :)

>Hvis jeg tager til Mastodon giver jeg lige lyd, ok?

Ganz ok!

Fra : Lina

Dato : 28-01-05 20:41

> Desværre er det lagt så listigt at Cradle of Filth spiller samme dag på en
> anden lokalitet i Kbh.
> Oh, what *is* a boy to do...?

Ja, det er noget af et dilemma. Jeg ville gerne have set begge bands, men
jeg var jo nødt til at vælge... og i mit tilfælde var det Cradle of Filth,
der vandt.

Mvh. Lina Lind Christensen

Fra : -V-

Dato : 28-01-05 20:51

Lina wrote:
> Ja, det er noget af et dilemma. Jeg ville gerne have set begge bands,
> men jeg var jo nødt til at vælge... og i mit tilfælde var det Cradle
> of Filth, der vandt.

Lina, jeg har sikkert spurgt dig om det før.....men er
du...*ahem*....optaget....?

-V-

Fra : Lina

Dato : 29-01-05 10:12

> Lina, jeg har sikkert spurgt dig om det før.....men er
> du...*ahem*....optaget....?

Hehe. Nej, det er jeg ikke... ;)

Fra : -V-

Dato : 29-01-05 12:29

Lina wrote:

> Hehe. Nej, det er jeg ikke... ;)

Aha....

Jamen, så kan jeg da oplyse at jeg er 1.86, 75 kg, har tykt lysblondt hår,
klare blå øjne og høje kindben. Iøvrigt er jeg tidligere elitesportsmand,
tjener bondegården, er god mod små dyr og svigermødre, og laver en mean hvid
chokoladesoufflé.

Og det er ganske sandt! .......not.

-V-