NFSU2 Hvilken bil?
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 15-01-05 20:18

½øjs@

Jeg har bygget min TT op til 10 stjerner og en hel del af svineriet, men jeg
er godt nok lidt træt af den. Det er noget af en slingref*sse.

Hvilken bil kører I andre i, og er de til at holde på vejen?
Jeg spørger, fordi jeg gider ikke til at bygge 14 biler op. Det tager en
krig. Jeg er begyndt på en skyline, men jeg ved ikke lige, om det er sagen.

/Ole

Fra : Henrik Sahl

Dato : 15-01-05 20:38

"/Ole (6000)" <ole_ryo_FJERN_@_DETTE_stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg spørger, fordi jeg gider ikke til at bygge 14 biler op. Det tager en
> krig. Jeg er begyndt på en skyline, men jeg ved ikke lige, om det er

Jeg har kørt Celica'en, den er ikke køn men den kører godt og vinder løbene,
hvilket jeg vægter højere end hvordan bilen ser ud.

Mvh
Henrik

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 15-01-05 20:45

> Jeg har kørt Celica'en, den er ikke køn men den kører godt og vinder
> løbene, hvilket jeg vægter højere end hvordan bilen ser ud.
>
> Mvh
> Henrik

OK, jeg har også en Celica, der er bygget noget op, den kører egentlig også
fint, så den sksal måske ha' det sidste.

/Ole

Fra : Vega

Dato : 15-01-05 20:47

"Henrik Sahl" <sahl @VÆKMEDDETHERsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> "/Ole (6000)" <ole_ryo_FJERN_@_DETTE_stofanet.dk> wrote in message

> Jeg har kørt Celica'en, den er ikke køn men den kører godt og vinder
> løbene, hvilket jeg vægter højere end hvordan bilen ser ud.

Audi A3'en har jeg bygget op til 10 stjerner, og den er bare kreds at køre
i.

Mvh. Vega.

Fra : Silver

Dato : 16-01-05 14:02

Den første nissan du kan vælge, mener den hedder 240 SX eller sådan noget,
den har jeg gennemført spillet med.

Prøv at købe en af de store SUV's, så får du lov til at køre i løb hvor kun
sådanne biler deltager :D, det er meget sjovt.

Mvh
Silver.

Fra : Mikkel Holm

Dato : 16-01-05 16:44

Fra : Vega

Dato : 16-01-05 17:09

"Mikkel Holm" <mikkel2212@holm.mail.dk> skrev i en meddelelse

> "/Ole (6000)" <ole_ryo_FJERN_@_DETTE_stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> jeg

> sagen.

Hvordan får du den, jeg kan ikke få den?

Mvh. Vega.

Fra : SoftMan Brian

Dato : 16-01-05 23:20

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message

> Hvordan får du den, jeg kan ikke få den?

nok fordi du har downloaded den amerikanske version

Fra : DeadMeat

Dato : 20-01-05 19:59

Jeg kører en GTO, men den er godt nok lidt slingret, men der er fandme
hammer på når man flipper rundt i luften... *GG*