Sp: WoW kan man det?
Fra : Kjeld.L

Dato : 15-01-05 06:04

Hej alle
Jeg ville høre om i kunne hjælpe med et spørgsmål :
Sønnike har en finalbeta af WoW , jeg har prøvet spillet og vil egentlig
gerne køre noget mere end jeg kan få lov til .
Problemet er , når sønnike logger på ude i byen, kan jeg selvfølgelig ikke
spille, og må pænt vente.
Jeg har nu tænkt mig at skaffe en finalbeta mere og lave min egen account,
kan jeg overføre min level 10 warlock til denne eller skal jeg bare starte
forfra?

mvh
kjeld.L

Fra : Simon [2700]

Dato : 15-01-05 08:33

> [...]
> kan jeg overføre min level 10 warlock til denne eller skal jeg bare starte
jeg vil tro du skal starte forfra, med mindre du kan få blizzard til at
overføre den, den er jo knyttet til en account...
mvh.Simon

Fra : Tjalfe

Dato : 15-01-05 10:48

Nej, det kan under ingen omstændigheder lade sig gøre. Men hvis du får en ny
beta-account kan du naturligvis bruge mail-systemet i WoW til at overføre
alle dine ting og penge til en anden account.

Husk at alle beta karakterer alligevel bliver slettet, når betaen er færdig.

Fra : Kjeld.L

Dato : 15-01-05 14:43

Jeg siger mange tak for svarene, jeg må igang med at bygge en ny beta
warlock op

mvh kjeld.L