Hvilket musikstykke...
Fra : Jim

Dato : 15-01-05 00:47

og komponist?
http://www.jpl.nasa.gov/multimedia/cassini-essay/index-flash.html

Kan det passe, at Vangelis eller lign. kan have lavet det?

Takker så mange gange på forhånd.

Jim.

Fra : jens

Dato : 16-01-05 21:01

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.jpl.nasa.gov/multimedia/cassini-essay/index-flash.html
>
> Kan det passe, at Vangelis eller lign. kan have lavet det?

Jeg kan ikke lige finde nogen match, men kunne det være noget Tangerine
Dream? eller Klaus Schultze?
Jeg er bestemt ikke sikker men det lyder som noget i den retning.

Mvh
Jens

Fra : Jim

Dato : 17-01-05 13:48

"jens" <jens@jens.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Tangerine
| Dream? eller Klaus Schultze?
| Jeg er bestemt ikke sikker men det lyder som noget i den retning.

Jeg havde også Tangerine Dream i tankerne.
Jeg var dog ikke sikker.
Jeg håber, at nogen kan bringe mig på sporet af ophavsmanden.

Foreløbig tak for budet...

Mvh. J.

Fra : Michael Westi

Dato : 18-01-05 01:03

> [...]
>
> Jeg havde også Tangerine Dream i tankerne.
> Jeg var dog ikke sikker.
> Jeg håber, at nogen kan bringe mig på sporet af ophavsmanden.

Er ikke sikker. Men selve starten lyder lidt i retning af Alan Parsons
Project.

--
Mvh Michael
"Jazz is not dead.. It just smells funny"

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-05 11:51

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message
> [...]
> http://www.jpl.nasa.gov/multimedia/cassini-essay/index-flash.html
>
> Kan det passe, at Vangelis eller lign. kan have lavet det?

Efter venlig forespørgsel til NASA har jeg nu endelig efter flere måneder
fået svar:

Below
is some information about the music we purchased for the project.

www.bhgoldmusic.com
877-487-0220
B & H Gold

CD title: Sci-Tech Ind Volume 3