Samsung E700
Fra : Mikael Mortensen

Dato : 14-01-05 23:23

Hej

Nogle der har erfaringer med Samsung E700?
- Gode som dårlige..

MvH
Mikael

Fra : Anders

Dato : 15-01-05 00:32

Fed telefon. Bliver nok min næste..
Har ikke hørt noget dårligt om dem endnu.

Se dig godt for inden du evt. køber, der kan være stor forskel på prisen,
ved de enkelte netbutikker.

Mvh
Anders

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 15-01-05 06:37

> Nogle der har erfaringer med Samsung E700?
> - Gode som dårlige..

Pænt design, elendig menustruktur.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : JRS -8260

Dato : 16-01-05 12:12

"Mikael Mortensen" <mikael@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogle der har erfaringer med Samsung E700?
> - Gode som dårlige..

Ok design, men virker utroligt dårligt (software). Samsung burde virkeligt
ha tænkt sig lidt bedre om inden de sendte den ud.

Godt kamera, men man kan desværre kun få billederne ud af telefonen , hvis
man køber kabel. Infrarød virker af l*rt på E700.. Dette pisser mig
virkeligt af!

Hvis man kommer til at gå ud af en sms, hvilket let kan ske via "den røde
knap", er beskeden bare væk .. Dejligt når man lige har siddet og skrevet en
4sms lang sms

Når der skal slettes sms'er skal de enten slettes en efter en , eller ALLE
på en gang. Temmelig irriterende med 200 sms'er i telefonen, og man gerne
vil gemme 10 af dem

Volumen omregner har Samsung får til at hedde lydstyrke omregner.. Flot
oversættelse der!

Desuden kan man ikke rigtigt regne med uret i telefonen. Nu har jeg flere
gange oplevet følgende situation:
Man åbner telefonen for at tjekke uret, man gør det samme 10min efter hvor
uret stadig viser samme klokkeslæt! Lukker og åbner man lige igen, har den
sikkert fundet ud af hvad klokken er.. Men pisse irriterende....

MEN, jeg har da stadig selv telefonen, selvom jeg egentligt hader den. Ved
simpelthen ikke hvilken jeg skulle vælge i stedet.

MVH
JRS

Fra : Anders

Dato : 16-01-05 12:38

Det kunne jo væare, at du JRS har fået en af deres 'mandags modeller'.
Kender flere der har en E700, og de virker perfekt.

Ellers så kunne en opdatering måske være en mulighed.

Mvh
Anders

Fra : JRS -8260

Dato : 16-01-05 13:57

"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kender flere der har en E700, og de virker perfekt.
>
> Ellers så kunne en opdatering måske være en mulighed.

Det eneste jeg kunne forestille mig de har gjort noget ved er problemet med
uret. Ellers er det bare den måde telefonen virker på. Det med infrarød kan
man læse om rundt på nettet. Sådan er en E700 bare, er den umiddelbare
konklusion. Der er forskellige versioner af Easystudio ude og nogle skulle
være bedre end andre. Har dog ikke kunnet få nogen af dem til at virke
perfekt.
Dog har jeg fundet ud af, at man for det meste kan få billederne ud hvis man
lige slukker og tænder telefonen lige inden overførsel..
En kammerat købte en E700 ca. samme tid som jeg og han kom også af med den
med det samme.. For mange dumme "fejl" og mangler i softwaren.. De skal vist
ha nogle nye GUI designere..

MVH
JRS

Fra : Mads Breddam

Dato : 16-01-05 16:14

> Godt kamera, men man kan desværre kun få billederne ud af telefonen , hvis
> man køber kabel. Infrarød virker af l*rt på E700.. Dette pisser mig
> virkeligt af!

Infrarød virker perfekt her og har altid gjort det. Kan selvfølgelig være,
at e700 kun kan sammen med *nogle* infrarød enheder og ikke andre, men det
kunne måske også være, at det er noget bras der er i den anden ende. Jeg
bruger infrarød til at 'tale' med en Zepto4200.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : JRS -8260

Dato : 16-01-05 16:52

"Mads Breddam" <fuck@spam.suckers> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne måske også være, at det er noget bras der er i den anden ende. Jeg
> bruger infrarød til at 'tale' med en Zepto4200.

Hvilken EasyStudio version bruger du ? I den anden ende ved mig er der en
Evo N610c .. Så kvalitetsmæssigt skulle der ikke være noget problem

MVH
JRS

Fra : Mads Breddam

Dato : 16-01-05 20:00

> Hvilken EasyStudio version bruger du ? I den anden ende ved mig er der en
> Evo N610c .. Så kvalitetsmæssigt skulle der ikke være noget problem

Det er "1.0.0.1 Wl1".

Skrev vist "bras i den anden ende" det måske nok lige groft nok. Men der
er nok bare nogen infrarøde enheder e700'eren kan med og andre den ikke kan
med.

--
Mvh.:
Mads Breddam