Skærme
Fijala 3554
Dell 2001FP til 4200,- kr
Fra : Kanten

Dato : 14-01-05 14:32

Hej alle,

Dell kører i øjeblikket et tilbud på fem Dell 2001FP'ere for fires
pris. Prisen for alle fem er 20.805 inkl. moms og fragt.
Det vil pr. skærm blive:
20805/5 = 4161,- kr.

Du kan se mere her:
http://dellware.euro.dell.com/dellstore/dellware/bundle/default.asp?s=dkdhs&l=DA&m=dkk&n=&cu=dkdhs&v=d&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&demo=&gc=&sbc=none&co=&c=DK5194

Jeg er meget interesseret i at få fat på sådan en skærm til denn
utrolige pris og ville høre om der var andre, som ville være med. Vi
skal naturligvis ialt være fem.

Skærmerne kunne så bestilles til mig i København, hvor man kunne
afhente dem.

Hvis I er interessede kan I sende en mail til:
spam SNABELA kanten.dk

Med venlig hilsen
Anders

Fra : MAT

Dato : 14-01-05 21:00

Dell kører i øjeblikket et tilbud på fem Dell 2001FP'ere for fires
pris. Prisen for alle fem er 20.805 inkl. moms og fragt.
Det vil pr. skærm blive:
20805/5 = 4161,- kr.

Er interesseret. Bor på Østerbro. Har også sendt dig en mail sv.t. din
afsenderadresse i nyhedsgruppen.
Dog er der et men: Hvad med garanti og kvittering?

Venligst

Fra : MAT

Dato : 14-01-05 21:16

> pris. Prisen for alle fem er 20.805 inkl. moms og fragt.
> Det vil pr. skærm blive:
> 20805/5 = 4161,- kr.

Tilbudet gælder Dell 2001FP Midnight grey TCO99:
Hvad er forskellen på Dell 2001FP Dual tone TCO03 (200-23361
)
http://dellware.euro.dell.com/dellstore/dellware/config/default.asp?s=dkdhs&l=da&m=dkk&c=DK5194&n=&cu=dkdhs&v=d&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&demo=&gc=&sbc=none&co=&b=DDK_200-23361
og Dell 2001FP Midnight grey TCO99 (200-23359)
http://dellware.euro.dell.com/dellstore/dellware/config/default.asp?s=dkdhs&l=da&m=dkk&c=DK5194&n=&cu=dkdhs&v=d&cc=&ogn=&kcd=&ad=&mc=&rs=&cuid=&cg=&pch=1&demo=&gc=&sbc=none&co=&b=DDK_200-23359 ?
Er eneste forskel designet?

Venligst

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 15-01-05 01:39

> [...]
> og Dell 2001FP Midnight grey TCO99 (200-23359)

Formodentlig.
ViewSonic har også en TCO03-godkendt sølvfarvet skærm og
en TCO99-godkendt sort skærm (som jeg har), hvor eneste forskel er
farven, og det er også den, der har indflydelse på de forskellige
godkendelser.

- Lene
http://piv.nu/

Fra : Palle