Nokia Cardphone 2.0
Fra : Henning Holm

Dato : 14-01-05 12:15

Hejsa.
Har lige købt sådan en fætter,men jeg kan ikke få den til virke...
Jeg har installeret den på min Compaq bærbar med WIN XP Home SP2,og
installationen går fint,den tjekker drivere,og siger at alt er orden,den
starter også programmet op,når Jeg sætter kortet i,og viser forbindelse i
monitor-vinduet,men hver gang,
Jeg prøver at ringe til et nummer,melder den "no answer"
med det samme....
Jeg kan heller ikke få den på internettet,den melder den ringer op,men
kommer så med
"Fejl 678",fjerncomputeren svarer ikke.....
Er der nogen der har nogle tips,om hvad der kan være galt..?

--
Venlig Hilsen

Henning Holm
allig8or125@hotmail.com
"it's nice to be important,
but it's more important,to be nice

Fra : Anders

Dato : 14-01-05 12:26

Prøv at checke din internet opsætning, det er muligvis der fejlen ligger.
Det er somregel et flueben eller sådannoget..

Mvh
Anders

Fra : Henning Holm

Dato : 14-01-05 16:59

"Anders" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at checke din internet opsætning, det er muligvis der fejlen ligger.
> Det er somregel et flueben eller sådannoget..
>
> Mvh
> Anders
Øhh,ja måske,men det hjælper jo ikke rigtig,på et almindeligt
mobiltelefon-telefon-opkald...

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 14-01-05 16:59

> Jeg prøver at ringe til et nummer,melder den "no answer"

Hvilket nummer ringer du til? Har du High Speed Data på dit abonnement?

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Henning Holm

Dato : 14-01-05 23:40

"Jeppe Vestergaard" <read@mysignature.com> skrev i en meddelelse

> Hvilket nummer ringer du til? Har du High Speed Data på dit abonnement?
>
> -- --------------------------------------------
Nej,det har Jeg godt nok ikke,men ,som Jeg læser manualen,skifter den selv
til High-Speed .hvis det findes....
Men det kan da være ,Jeg tager fejl....

Det er nok lidt overkill,at bestille high-speed,for at tjekke mails og gå på
nettet,et par gange om ugen,til sommer,i vores campingvogn....

Men tak for svar...

Fra : Claus E Beyer

Dato : 15-01-05 06:18

> Det er nok lidt overkill,at bestille high-speed,for at tjekke mails og gå på
> nettet,et par gange om ugen,til sommer,i vores campingvogn....

Hos Telmore koster det kun 50 kr én gang for alle og intet abonnement.

-cb

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 15-01-05 10:20

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Henning Holm" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> Hos Telmore koster det kun 50 kr én gang for alle og intet abonnement.
>
> -cb

Korrekt, men vi andre betaler også 10 kr pr Mb trafik...og det virker
perfekt.
Også i campingvognen

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Henning Holm

Dato : 16-01-05 03:29

"Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> skrev i en meddelelse

> "Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Korrekt, men vi andre betaler også 10 kr pr Mb trafik...og det virker
> [...]
Takker for alle de gode svar....prøver at tjekke om TDC,har noget
high-speed,til rimelige penge..

Fra : Claus E Beyer

Dato : 16-01-05 08:51

> Korrekt, men vi andre betaler også 10 kr pr Mb trafik...og det virker
> perfekt.

Når jeg bruger "high-speed" betaler jeg ikke "10 kr pr Mb trafik", men
80 øre/min for den tid jeg er opkoblet.

-cb

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 16-01-05 20:24

> "Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> skrev i en meddelelse

> Når jeg bruger "high-speed" betaler jeg ikke "10 kr pr Mb trafik", men
> 80 øre/min for den tid jeg er opkoblet.
>
> -cb

- Gør jeg jo osse via HDSCD - den anden pris er jo GPRS, som der stod.

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : Claus E Beyer

Dato : 17-01-05 05:56

> - Gør jeg jo osse via HDSCD - den anden pris er jo GPRS, som der stod.

Jeg undrer mig blot over hvordan GPRS kom ind i billedet, da tråden handler om
Nokia Cardphone 2.0 der jo ikke kan bruges til GPRS, men derimod til HDSCD.

-cb