Nokia 6610i eller SonyEricsson T630
Fra : TAS

Dato : 13-01-05 22:46

Jeg skal have ny mobiltelefon på job'et. Valget står mellem Nokia 6610i og
SonyEricsson T630.
Skal bruges primært på farten i bil og på rejser med headsæt.

Hvad vil I vælge ?

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 14-01-05 00:24

110% klart T630, har haft begge de nævnte telefoner...

Henrik

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 14-01-05 06:44

> Jeg skal have ny mobiltelefon på job'et. Valget står mellem Nokia 6610i og
> SonyEricsson T630.
> Skal bruges primært på farten i bil og på rejser med headsæt.

Ingen tvivl - SE T630. Den har emailklient og Bluetooth - Nokia 6610i har
ingen af delene.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Kostas

Dato : 14-01-05 23:01

"TAS" <ts@jubiipost.dk> wrote in

> Jeg skal have ny mobiltelefon på job'et. Valget står mellem Nokia
> 6610i og SonyEricsson T630.
> Skal bruges primært på farten i bil og på rejser med headsæt.
>
> Hvad vil I vælge ?

Ingen tvivl - T630!

Har også haft begge to. Kan klart bedst lide nokia normalt - men ikke i
dette tilfælde.

mvh

Kostas

Fra : Jesper Hansen

Dato : 14-01-05 23:18

On Thu, 13 Jan 2005 22:46:25 +0100, "TAS" <ts@jubiipost.dk> wrote:

>Jeg skal have ny mobiltelefon på job'et. Valget står mellem Nokia 6610i og
>SonyEricsson T630.
>Skal bruges primært på farten i bil og på rejser med headsæt.

Jeg har lige byttet min Nokia 6610i til en T630 og det skulle jeg have
gjort for længe siden. T630 virker meget mere robust og har Bluetooth.

/jesper

Fra : Anders

Dato : 15-01-05 00:35

Hvis jeg skulle vælge, så bliver det klart T630'eren.

Mvh
Anders