Fejl i forbindelse med validering
Fra : Poul Erik

Dato : 13-01-05 21:40

Hej

Når jeg ckecker min HTML 4.01 Transitional kode får jeg denne fejl.

Line 224, column 103: required attribute "TYPE" not specified

....ter/08bb7336ab2aeea5d58987b3af818402"></script>

Det er nedenfor viste script der giver fejlen.

<script language="javascript1.2"
src="http://www.parameter.dk/counter/08bb7336ab2aeea5d58987b3af818402">

Hvad gør jeg?

Mvh. - Poul Erik

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-01-05 21:54

Poul Erik skrev:

> Line 224, column 103: required attribute "TYPE" not specified

Script-elementet skal have en type-parameter - for javascript er
værdien "text/javascript".

> Det er nedenfor viste script der giver fejlen.
>
> <script language="javascript1.2"

Ret til

<script type="text/javascript" ...

Language-parameteren skal væk og type-parameteren skal ind i
stedet.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Poul Erik

Dato : 14-01-05 21:13

> Ret til
>
> <script type="text/javascript" ...
>
> Language-parameteren skal væk og type-parameteren skal ind i
> stedet.

Tak for svaret.

Den sidste fejl er væk og scriptet virker.

Mvh. - Poul Erik