k700 -> k700i
Fra : Dennis Nielsen [9440~

Dato : 13-01-05 21:27

hey...

nogen der ved hvad forskellen er på de 2 telefoner... ???

Og hvordan kan man se forskel... ??

Dennis

Fra : Christian F

Dato : 14-01-05 13:28

Det er den samme - der findes kun en K700i.... men i daglig tale kalder man
den K700

Fra : Anders

Dato : 14-01-05 13:56

Der findes faktisk både en K700 og K700i.
Forskellen skulle være at K700i'en er en international version, og at den
skulle have 41 mb., hvor K700 'kun' har 32 mb.

- Ovenstående er noget har hørt, .

Om der skulle være noget forskel på hvad de kan, ved jeg ikke.

Mvh
Anders

Fra : Frank Horsøe

Dato : 14-01-05 17:04

K700 og K700I er en og samme tlf (international model).
Der findes også en K700C, det er den kinesiske model.

Frank

Fra : Dennis Nielsen [9440~

Dato : 15-01-05 09:00

Christian F skrev:
> Det er den samme - der findes kun en K700i.... men i daglig tale kalder man
> den K700
>
> "Dennis Nielsen [9440]" <Denner@REMOVEwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

kanon... jeg takker og bukker, og har købt mig en k700i...

Dennis