street-x i nfsu2
Fra : guf

Dato : 13-01-05 18:04

Jeg har forbandet svært ved at vinde street-x løbene i nfsu2.
Jeg mangler et for at fuldføre min anden kontrakt.
Er der nogen der har et godt råd?

Guf

Fra : Steffen Denize

Dato : 13-01-05 18:16

guf wrote:
> Jeg har forbandet svært ved at vinde street-x løbene i nfsu2.
> Jeg mangler et for at fuldføre min anden kontrakt.
> Er der nogen der har et godt råd?
>
> Guf

Jeg kørte mine street-x i den første nissan man kan få. Den var lille og
kunne vende på et frimærke.
Jeg har senere prøvet Street-X i min noget større bil, men selvom den
var expanded meget mere end min nissan, var det stadig nissanen der var
den bedste.
Nøgleord i Street-X i min erfaring er bremser, acc. og weight-reduction.
Så kommmer du hurtigt rundt i svingene - og så skidt med at du ikke kan
køre 250km/t

/Steffen