Filtdimser til høretelefoner
Fra : Koeffe

Dato : 13-01-05 17:33

Hvad hedder de små sorte filtdimser der sidder på høretelefoner? På dansk og
på engelsk....

Er der nogen der kender steder på nettet man kan købe dem? De koster vel
ikke mange håndører?

--
Koeffe

Fra : Poul Erik

Dato : 13-01-05 18:36

On Thu, 13 Jan 2005 17:33:26 +0100, "Koeffe" <graphic.muse@gmail.com>
wrote:

>Hvad hedder de små sorte filtdimser der sidder på høretelefoner? På dansk og
>på engelsk....

De bliver kaldt ørepudesæt.

>ikke mange håndører?

I de fleste radio og TV forretninger, og du har ret de koster ikke så
forfærdeligt meget, men alligevel meget mere end rimeligt er.

Har en pakke liggende jeg har købt i Fona til 30 kr for 6 stk (ikke
til salg), De fås i forskellige farver.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--