windows 98 og IE
Fra : Sonni Skammelsen

Dato : 13-01-05 15:33

Hej

Jeg har et sjovt lille problem som jeg lige vil høre om noget har en
løsning på.

Jeg har en side som lister ca. 450 varer. Hver vare ligger i sin egen div.
Et af elementerne i denne div er en select/dropdown.

Når jeg efterfølgende scroller ned gennem siden med windows 98 og IE
scroller select/dropdown ikke med.

På windows 2000 og xp samt andre OS'er kører det som det skal.

Noget der ved hvad det skyldes og hvordan det fikses?

Opdatering fra windows 98 er ikke en option.

--
Sonni

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-01-05 15:46

Sonni Skammelsen skrev:

> Jeg har en side som lister ca. 450 varer. Hver vare ligger i
> sin egen div. Et af elementerne i denne div er en
> select/dropdown.

Må vi se din side?

> Noget der ved hvad det skyldes og hvordan det fikses?

Sikkert et problem i din kode. Den slags fikses ved at rette koden,
ikke ved at ændre browseren.

Prøv at søge hjælp i <news:dk.edb.internet.webdesign.html>.

Hvis du ikke allerede har valideret din side, er det nok også en
god ide at gøre det nu.
Se hvordan det gøres her: <http://www.html-faq.dk/1005.asp>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Sonni Skammelsen

Dato : 13-01-05 16:06

On Thu, 13 Jan 2005 15:45:42 +0100, Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Må vi se din side?

Desværre nej.

> Sikkert et problem i din kode. Den slags fikses ved at rette koden,
> ikke ved at ændre browseren.
>
> Prøv at søge hjælp i <news:dk.edb.internet.webdesign.html>.

Det må jeg prøve så.

> Hvis du ikke allerede har valideret din side, er det nok også en
> god ide at gøre det nu.
> Se hvordan det gøres her: <http://www.html-faq.dk/1005.asp>

Den er (selvfølgelig) valideret som korrekt html 4.01.

--
Sonni

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-01-05 16:09

Sonni Skammelsen skrev:

> Desværre nej.

Så bliver det meget svært at hjælpe dig.

Læg evt. en ændret udgave af siden op - brug eksempeltekster og
-billeder hvis vi ikke må se den rigtige side.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Sonni Skammelsen

Dato : 13-01-05 17:02

On Thu, 13 Jan 2005 16:09:06 +0100, Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Så bliver det meget svært at hjælpe dig.
>
> Læg evt. en ændret udgave af siden op - brug eksempeltekster og
> -billeder hvis vi ikke må se den rigtige side.

Har lavet en dummyside.
http://home3.inet.tele.dk/sonni/salgsnr.php.html

--
Sonni