Skifte cover på Nokia 6310 ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-01-05 09:45

Hej NG.

Skal man skrue de 4 skruer ud for at kunne skifte frontcoveret på en Nokia
6310 ?
Jeg har set at man kan købe covers både med og uden vibratorer, er
vibratoren indbygget i coveret ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Carlos

Dato : 13-01-05 15:37

Hej!
Prøv at se denne side. men det er rigtigt som du selv skriver at du skal
starte med de 4 skruer under batteriet.
http://www.uselessinfo.pwp.blueyonder.co.uk/dismantle6310.htm
På originale cover er der monteret vibrator.

--
Med venlig hilsen / Best regards

Thomas Andersen
CellShoppen I/S
www.CellShoppen.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-01-05 15:42

"Carlos" <hlctas@hotmail.com> wrote in message
> Hej!
> Prøv at se denne side. men det er rigtigt som du selv skriver at du skal
> starte med de 4 skruer under batteriet.
> http://www.uselessinfo.pwp.blueyonder.co.uk/dismantle6310.htm

Mange tak.

> På originale cover er der monteret vibrator.

Det vil sige at hvis jeg vil bibeholde vibratoren, skal jeg købe et
originalt cover, eller et uoriginalt som reklamerer med vibrator ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 13-01-05 17:33

Christian B. Andresen wrote:
> Det vil sige at hvis jeg vil bibeholde vibratoren, skal jeg købe et
> originalt cover, eller et uoriginalt som reklamerer med vibrator ?

Ja, eller evt. flytte vibratoren over fra det cover du har nu

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - mobilunlock til fornuftige priser!

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-01-05 08:05

"Thomas Rasmussen" <thomas.rasmussen@webspeed.skalfjernes.dk> wrote in
message news:41e6a2d5$0$294$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Ja, eller evt. flytte vibratoren over fra det cover du har nu

Passer den så ind i et uoriginalt cover ?
(undskyld de dumme spørgsmål

--
mvh/rg. Christian