SE K700i og telefonbog
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 13-01-05 07:20

Jeg prøver igen, men med en lidt anden indgangsvinkel

Nogle få af de kontakter jeg har stående i denne ellers glimrende mobil,
kommer ikke frem med det navn jeg har skrevet i telefonbogen når de
sms'er / ringer til mig, kun med tlf.nr. - F.eks. kommer kun mit tlf.nr.
når jeg sender en sms til kæresten, mens hun står med navn og billede på
min mobil.
Det skal lige siges a vi begge har K700i og har nøjagtigt samme
abonnement, da mobilerne er købt samtidigt.

Ovenstående influerer tilsyneladende også på, at så kan den person i
tlf.bogen heller ikke tilknyttes en gruppe, qva at hun ikke kan tilføje
mig til nogen gruppe i hendes tlf.bog, og jeg kan ikke tilføje min
ældste søn til en gruppe i min tlf.bog, og hans navn ser jeg heller ikke
når jeg modtager en sms fra ham, kun hans tlf.nr.

Er der slet ikke andre der har oplevet ovenstående besynderlighed?
Eller nogen af dem jeg har spurgt om tidligere?

Hvis der er, er der så en løsning?

Mvh. Jan

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 13-01-05 08:43

"Jan Allan Andersen" <akkerdk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sms'er / ringer til mig, kun med tlf.nr. - F.eks. kommer kun mit tlf.nr.
> når jeg sender en sms til kæresten, mens hun står med navn og billede på

Det har jeg oplevet - jeg slettede kontakten og oprettede den igen, så
virkede det. Har ikke nogen forklaring på det - kun en løsning

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 13-01-05 15:07

..°o.O Thomas O.o°. wrote:

> Det har jeg oplevet - jeg slettede kontakten og oprettede den igen, så
> virkede det. Har ikke nogen forklaring på det - kun en løsning

For mig er det også vigtigere med en løsning hvis den virker ..... Og
det gør ovenstående Mange tak for tippet

Mvh. Jan

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 14-01-05 10:21

Jan Allan Andersen wrote:

> For mig er det også vigtigere med en løsning hvis den virker ..... Og
> det gør ovenstående Mange tak for tippet

Kan det ske at du har importeret nogle af dine kontakter fra et gammelt
simkort til telefonen?
Min gør det nemlig ved alle de gamle numre jeg har fra andet simkort.l

Og jeg har også problemer med at min ikke vil ringe op hver gang.

> Mvh. Jan
Thomas

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 15-01-05 23:32

Thomas Buus Andersen wrote:

> [...]
> Min gør det nemlig ved alle de gamle numre jeg har fra andet simkort.l
> Og jeg har også problemer med at min ikke vil ringe op hver gang.

Nope, splinternyt simkort og mit gamle har slet ikke været inde over
mobilen. Alle kontakter er tastet ind "by hand"

Mvh. Jan