Call of duty united offensive v.1.41 bazoo~
Fra : Manler

Dato : 12-01-05 23:56

I bastogne skoven (map bastogne 6) skal man tage nogle bazookaer, men de kan
ikke samles op med "f". En bug i spillet ? Hvordan får man de bazookaer ? Der er
2 tyske tanks der skal skydes.
I compasset er man på det rigtige sted for den første.

--
Gerner

Nu er det snart jul igen.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Kaare

Dato : 13-01-05 18:09

Det er en fejl 40.

Fra : Manler

Dato : 13-01-05 20:52

On Thu, 13 Jan 2005 18:08:56 +0100, "Kaare" <angora@ergodt.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Det er en fejl 40.

Som er noget nyt man har fundet på her i gruppen eller andet sted.
Forventer et seriøst svar.

Fra : John Lund

Dato : 14-01-05 21:44

Der skulle være kommet en opdatering v 1,5. Prøv at hent den hjem.

Jeg har læst af Foy-banen bla. skulle været lavet lettere i den version.

Mvh

John

Fra : Manler

Dato : 15-01-05 11:38

On Fri, 14 Jan 2005 21:43:53 +0100, "John Lund" <jol(haderspam)@privat.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>Der skulle være kommet en opdatering v 1,5. Prøv at hent den hjem.
>
>Jeg har læst af Foy-banen bla. skulle været lavet lettere i den version.
>
>Mvh
>
>John

Jeg har afinstalleret alle cod programmer og solgt dem.