Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Nederst venstre hjørne er en gulligt!
Fra : JS

Dato : 12-01-05 15:15

Jeg har en 19" skærm hvor jeg syntes det er som om nederst venstre højerne
(ca. 4 cm^2) er en smule gulligt. Er der nogen som ved hvad årsagen til
dette kan være?

Fra : Repzak

Dato : 12-01-05 15:37

"JS" <dsa.@asdf.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har en 19" skærm hvor jeg syntes det er som om nederst venstre højerne
> (ca. 4 cm^2) er en smule gulligt. Er der nogen som ved hvad årsagen til
> dette kan være?

Kunne være du sidder der med smøgen ?

ellers lyder det ikke som en standard fejl.. måske den lige skal degauses

Kasper

Fra : JS

Dato : 12-01-05 15:53

"Repzak" <repzak@GEDhotmail.com> skrev i en meddelelse

> "JS" <dsa.@asdf.com> skrev i en meddelelse
>
> Kunne være du sidder der med smøgen ?

Er ikke ryger og har prøvet at rense den med vinduerens.

> ellers lyder det ikke som en standard fejl.. måske den lige skal degauses

Det har jeg prøvet. Den står heller ikke i nærheden af højtalere.

Fra : Villy Jensen

Dato : 12-01-05 16:02

> Jeg har en 19" skærm hvor jeg syntes det er som om nederst venstre højerne
> (ca. 4 cm^2) er en smule gulligt. Er der nogen som ved hvad årsagen til
> dette kan være?

Det er vel fordi dine højttalere står for tæt på monitoren?
Løsning: Flyt højttalerne væk fra monitoren...

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : JS

Dato : 12-01-05 17:10

"Villy Jensen" <diy4wd@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er vel fordi dine højttalere står for tæt på monitoren?
> Løsning: Flyt højttalerne væk fra monitoren...

Det har jeg gjort men det hjap ikke! Går udfra at 45 cm fra et par standard
gulvhøjtalere (Dali 505) er nok. Går der noget tid før effekten aftager
efter man har fjernet højtalerne?

Fra : Repzak

Dato : 12-01-05 18:00

> Det har jeg gjort men det hjap ikke! Går udfra at 45 cm fra et par
> standard
> gulvhøjtalere (Dali 505) er nok. Går der noget tid før effekten aftager
> efter man har fjernet højtalerne?

Kan sagtens være det kommer snigende.. prøv at degause den en 10 gange...

Kasper