Hjælp, hvad er det her for nogle sange?
Fra : Jesper

Dato : 12-01-05 07:09

Hey alle

Jeg var knapt vågen her til morgen kl. ca. 6:20, da de spillede en rigtig
smooth jazz-sang på P3. Jeg sov for tungt til at registrere og forstå hvad
den hed eller hvad der blev sunget om. Der er et meget karakteristisk
klaver-spilleri deri, og forsangeren havde en lidt Søren Sko -lignende
stemme, men tror ikke det var ham. Det var lige inden vejrudsigten - MEN
HVAD VAR DET FOR EN SANG?

Hørte også for noget tid siden en anden sang, også lidt jazz'et, og på
dansk. En sød stemme synger noget i retning af noget med en lun dyne, eller
sådan noget. Hvad er det så for én?

På forhånd tak!

Mvh
Jesper

Fra : Ole Hansen

Dato : 12-01-05 09:42

http://www.dr.dk/p3/3playlist/index.asp - mon ikke, det var Jamie Cullum?

--
Ole Hansen

Fra : Jesper

Dato : 12-01-05 22:48

Ole Hansen wrote:

> http://www.dr.dk/p3/3playlist/index.asp - mon ikke, det var Jamie Cullum?

Tjo, det kan nemt være - nu har jeg da i alt fald fundet nogle af de
andre numre, der blev spillet. Så finder jeg den måske. Takker

Mvh
Jesper

Fra : Koeffe

Dato : 12-01-05 16:03

> Hørte også for noget tid siden en anden sang, også lidt jazz'et, og på
> dansk. En sød stemme synger noget i retning af noget med en lun dyne,
eller
> sådan noget. Hvad er det så for én?

Rasmus Nøhr?

Jeg kan ikke lige huske om han synger om en dyne, men det er i hvert fald
jazzet og lækker, og der bliver sunget på dansk. Hør ham her:

http://makeashorterlink.com/?C3DE5273A

--
Koeffe

Fra : Jesper

Dato : 12-01-05 22:41

Koeffe wrote:
> Rasmus Nøhr?
>
> Jeg kan ikke lige huske om han synger om en dyne, men det er i hvert fald
> jazzet og lækker, og der bliver sunget på dansk. Hør ham her:
>
> http://makeashorterlink.com/?C3DE5273A

Det var en kvinde, der sang sangen, så vidt jeg husker.

Fra : Sune Salminen

Dato : 13-01-05 00:50

Jesper wrote:

> Det var en kvinde, der sang sangen, så vidt jeg husker.

Bare et langskud - måske var det et nummer fra den her:
http://www.musang.dk/site/jenslysdal.html

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Jesper

Dato : 13-01-05 17:54

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse
> Bare et langskud - måske var det et nummer fra den her:
> [...]

Næh, synes ikke lige jeg kan finde nummeret på den CD. Det tætteste, der
kommer på på den CD, er nummeret Hjertekamre - men det er ikke det.
Tak ellers

Fra : Sune Salminen

Dato : 14-01-05 22:08

Jesper wrote:
> [...]
>
> Næh, synes ikke lige jeg kan finde nummeret på den CD. Det tætteste,
> der kommer på på den CD, er nummeret Hjertekamre - men det er ikke

hehe

I det mindste var det "jazzet og lækker musik, sunget på dansk".

(Jeg kan godt blive lidt irriteret på teksterne og den totalt pletfrie
produktion, men det er sikkert bare mig).

-Sune