Kan style "Active" ikke bruges med include~
Fra : Dennis Rasmussen

Dato : 11-01-05 20:18

Hej!

Jeg har en menu som ren tekst, men som jeg
henter via include fil.

Men jeg kan ikke få "active" style til at virke
på min menu-links. Virker det ikke med include
filer?

Med venlig hilsen

Dennis Rasmussen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 11-01-05 21:06

Dennis Rasmussen wrote:
> [...]
> henter via include fil.
>
> Men jeg kan ikke få "active" style til at virke
> på min menu-links. Virker det ikke med include

Må vi se siden? send en url.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Dennis Rasmussen

Dato : 11-01-05 21:44

> Må vi se siden? send en url.

http://www.dernice.dk/test/

Der er meningen at man ud fra navigeringen
skal kunne se hvilken man side er på - altså
menupunktet skal være BOLD når man er på en
side.

Eller har jeg misforstået hvordan style Active
virker på link? Er den kun i det øjeblik man
klikker på linket?

Dennis Rasmussen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 11-01-05 22:45

Dennis Rasmussen skrev:

> Eller har jeg misforstået hvordan style Active
> virker på link?

Ja.

> Er den kun i det øjeblik man klikker på linket?

Netop.

Egenskaben "den aktuelle side" kan ikke fanges med css. Man kan
bruge javascript eller et serversidesprog til det i stedet.
--
Jens Gyldenkærne Clausen