Cover til 6610i
Fra : Mathias

Dato : 11-01-05 20:03

Hej NG

Hvor finder jeg billigst et originalt cover til Nokia 6610i?
Og hvad følger egentlig med telefonen udover lader når man køber den?
Headset?

På forhånd tak!

-Mathias

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 11-01-05 20:59

Mathias wrote:
> Og hvad følger egentlig med telefonen udover lader når man køber den?
> Headset?

Der medfølger lader, headset og self. manual.

Mvh Thomas

--
www.unlockzone.tk - mobilunlock til fornuftige priser!

Fra : Carlos

Dato : 11-01-05 21:00

www.cellshoppen.dk

Normalt medfølger der : Telefon, Lader, Manual, PC suite CD-rom, og ved
enkelte telefoner også headset.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-01-05 21:35

On Tue, 11 Jan 2005 21:00:12 +0100, Carlos wrote:

> www.cellshoppen.dk
>
> Normalt medfølger der : Telefon, Lader, Manual, PC suite CD-rom, og ved
> enkelte telefoner også headset.

Det er ikke normalt med CD-ROM.

Derimod er det normalt med headset :)

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Kim Kristensen

Dato : 12-01-05 23:20

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> skrev i en
meddelelse news:pan.2005.01.11.20.34.58.407448@for.contactinfo...

> Det er ikke normalt med CD-ROM.

> [...]

Det har været lige omvendt med dem vi har købt, der har hver gang været en
skive med men ikke headsæt (det har kun været med hvis det var en telefon
med radio)

Med venlig hilsen Kim

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 13-01-05 06:05

> Det har været lige omvendt med dem vi har købt, der har hver gang været en
> skive med men ikke headsæt (det har kun været med hvis det var en telefon
> med radio)

Der var også headsæt med til min 6610i, som har radio, men der var ingen cd
med.

Mvh. Søren.