Skærme
Fijala 3554
Skifter Opløsning ved opstart
Fra : JS

Dato : 11-01-05 19:27

Jeg har sat min 19" Samsung SyncMaster til at køre 1280*1024 ved 85 Hz. Men
når jeg genstarter computeren så har den kun denne opløsning i et par
sekunder når man kommer ind på skrivebordet og så slår den over til
1024*768!

Er der nogen som har en ide om hvorfor den gør dette?

Fra : Repzak

Dato : 12-01-05 15:38

"JS" <dsa.@asdf.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> når jeg genstarter computeren så har den kun denne opløsning i et par
> sekunder når man kommer ind på skrivebordet og så slår den over til

Måske noget tvout software ?

Kasper

Fra : JS

Dato : 12-01-05 15:53