ProGen MOD til C&C Generals Zero Hour
Fra : John Doe

Dato : 11-01-05 19:05

Hej

Er der nogen her, der har prøvet ProGen MOD til Zero Hour og har oplevet, at
mange gange bygger modstanderne i Skirmish ikke noget, men 'står bare og
venter'?

John

Fra : Vega

Dato : 11-01-05 19:15

"John Doe" <Nowhere@noplace.ru> skrev i en meddelelse
> [...]
> at mange gange bygger modstanderne i Skirmish ikke noget, men 'står bare

Hej John.

Hvor finder du mods henne?

Mvh. Vega.

Fra : John Doe

Dato : 11-01-05 19:22

www.cncden.com
http://www.deezire.net/

John

Fra : John Doe

Dato : 16-01-05 14:09

> [...]
> at mange gange bygger modstanderne i Skirmish ikke noget, men 'står bare

Skal jeg mon tage de manglende svar som tegn på, at ingen har oplevet det,
eller at ingen har prøvet ProGen MOD'en?!?!?

Kan jeg ikke lokke alle jer, der bruger den pågældende MOD til at skrive
her, så jeg ved, om det virker hos jer?

Mange tak

John