Kan man dæmpe lyset i en 6230 ??
Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 18:48

Hejsa

Når jeg bruger min 6230 i bilen har jeg en lader sat til og har så sat
displaylyset til tændt. Men lyset er alt for kraftigt når det er mørkt.
Kan ikke finde noget i manualen om at man kan dæmpe lyset..... eller
er det kun mig som ikke få øje på hvordan man gør??

Mvh
Steen K.

Fra : Kim Kristensen

Dato : 11-01-05 19:10

"Steen K." <steenk(snabel a)post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan ikke finde noget i manualen om at man kan dæmpe lyset..... eller
> er det kun mig som ikke få øje på hvordan man gør??

På 6100 er det "Indstillinger" og "Display-indstillinger" så mon ikke det er
det samme eller noget der ligner på 6230.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-05 19:34

Tja det er også der jeg mener instillingen burde være, men nej. Ikke noget
med nogen "lysdæmper"

Mvh Steen K

Fra : Hauge

Dato : 11-01-05 20:39

Hejsa

"Steen K." <steenk(snabel a)post3.tele.dk> wrote in message
> Tja det er også der jeg mener instillingen burde være, men nej. Ikke noget
> med nogen "lysdæmper"

Ja jeg venter også til den firmware med den funktion, for det er pisse træls
når den sidder i håndfri i bilen, og leger lokal sol.

/Hauge

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 13-01-05 09:00

I meddelse: 41e41630$0$197$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
griflede Kim Kristensen:
> På 6100 er det "Indstillinger" og "Display-indstillinger" så mon ikke
> det er det samme eller noget der ligner på 6230.

Det du snakker om, skruer kun op og ned for kontrasten af teksten på
displayet.... ikke selve lysstyrken (som også er lidt for skarp om natten
når man bare skal kigge om man har venner ).

--
Hygge...
Daniel