No_CD patch til GTA Vice City ?
Fra : Mads

Dato : 11-01-05 16:10

Hej

Jeg fik lyst til at spille Vice City igen, men orker ikke høre på
det snurrende CD drev. Er der ikke nogen der har en No-CD
patch til Vice City ? Måske endda en der gider smide den
op i dk.binaer.

På forhånd tak

mvh Mads

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 11-01-05 16:28

Mads wrote:

> Jeg fik lyst til at spille Vice City igen, men orker ikke høre på
> det snurrende CD drev. Er der ikke nogen der har en No-CD
> patch til Vice City ? Måske endda en der gider smide den
> op i dk.binaer.

Prøv gamecopyworld.com, mon ikke de har en?

/Jakob

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Mads

Dato : 11-01-05 16:44

On Tue, 11 Jan 2005 16:27:44 +0100, "Uncle Evil@home"
<jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> wrote:

>Prøv gamecopyworld.com, mon ikke de har en?

De har masser af cheats men ingen no_cd patch :o\

( jeg kan ihvertfald ikke se en )

mvh Mads

Fra : René Lønstrup

Dato : 11-01-05 16:52

Mads wrote:

> De har masser af cheats men ingen no_cd patch :o\
>
> ( jeg kan ihvertfald ikke se en )

Næh, det kan jeg heller ikke.. Men så er det da godt at MegaGames har
den: http://www.megagames.com/cracks/html/c908780_0.htm

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Mads

Dato : 11-01-05 17:02

On Tue, 11 Jan 2005 16:52:12 +0100, "René Lønstrup"
<news@rel6+1star.dk> wrote:

>Næh, det kan jeg heller ikke.. Men så er det da godt at MegaGames har
>den: http://www.megagames.com/cracks/html/c908780_0.htm

Tusind tak for hjælpen

mvh Mads

Fra : FedeDorit

Dato : 12-01-05 16:44

Jowda http://spacetarget.com/games/pc_gta_vice_city.shtml

Fra : René Lønstrup

Dato : 12-01-05 18:52

FedeDorit wrote:
> Jowda http://spacetarget.com/games/pc_gta_vice_city.shtml

Jo, men hvor på siden finder du selve cd-crack'en? Jeg kan ikke finde
den dér...

Fra : FedeDorit

Dato : 12-01-05 19:55

"René Lønstrup" <news@rel6+1star.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, men hvor på siden finder du selve cd-crack'en? Jeg kan ikke finde den
> [...]

korrekt der er ikke nogen..havde ikke lige nærkigget...min fejl :-/

Fra : Sune Salminen

Dato : 15-01-05 19:18

René Lønstrup wrote:

> Jo, men hvor på siden finder du selve cd-crack'en? Jeg kan ikke finde
> den dér...

Jeg vil bare sige at der ER altså en derude, jeg bruger den selv.

Men jeg kan desværre ikke huske hvor jeg fandt den.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : FedeDorit

Dato : 11-01-05 16:39

"Uncle Evil@home" <jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> skrev i en meddelelse

> Prøv gamecopyworld.com, mon ikke de har en?
>
> /Jakob
>
> --
> Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

jo og Megagames.com