TP endelig i Århus
Fra : Martin Helbo

Dato : 11-01-05 12:45

I følge Jyllands posten åbner TP musikmarked snart i Århus. Det bliver i
Frederiksgade hvor Music lå før.
Så kan vi jyder endelig også få nogle gode musik/film tilbud

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-01-05 13:06

Martin Helbo wrote:
> I følge Jyllands posten åbner TP musikmarked snart i Århus. Det bliver i
> Frederiksgade hvor Music lå før.
> Så kan vi jyder endelig også få nogle gode musik/film tilbud

I har da Stereo Studio som TP længe har samarbejdet med?

/David

Fra : Mads Breddam

Dato : 11-01-05 15:57

> I har da Stereo Studio som TP længe har samarbejdet med?

Den Stereo Studio jeg kender fra Esbjerg har langt fra haft lignende tilbud
som dem jeg finder i TP i København. Fandt fx Slash's Snakepit - Aint life
grand i TP til 10 kr. Koster vist 40 kr. nu. I SS i Esbjerg kostede den
sidst jeg så den 149,-.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Steen

Dato : 11-01-05 17:00

On Tue, 11 Jan 2005 15:56:56 +0100, "Mads Breddam" <fuck@spam.suckers>
wrote:

> [...]
>grand i TP til 10 kr. Koster vist 40 kr. nu. I SS i Esbjerg kostede den

Nu tror jeg ikke helt man skal sammenligne Esbjerg med København. Jeg
vil gætte på den ene by har ca. 1.000.000 og den anden ca. 70.000
indbyggere.

Jeg vil tror nu Århus godt kan komme godt med, i forhold til udvalg.

Som jydsk by kender jeg kun Århus, som jeg synes er en god by at
handle musik i, når man kigger i de rigtige butikker, som kræver man
gidder bruge spild-tid på at kigge i de mørke gyder ved siden af
strøget.

Hilsen

Steen

Fra : Mads Breddam

Dato : 11-01-05 18:17

> [...]
> indbyggere.
>
> Jeg vil tror nu Århus godt kan komme godt med, i forhold til udvalg.

Men nu var det ikke udvalget det handlede om, men priserne, og mon ikke de
er ens i alle Stereo Studio'er? Om ikke andet så var de i hvert fald
hovedsageligt ens i Århus/Esbjerg i perioden 1996-2000.

--
Mvh.:
Mads Breddam