Skærme
Fijala 3554
1280*1024 85 Hz?
Fra : JS

Dato : 11-01-05 12:16

Jeg har en Samsung SyncMaster 763MB som kan kører 1024*768 ved 85 Hz, men
sætter jeg opløsningen op til 1280*1024 kan den kun køre 60 hz. Er det pga.
mit graffikkort (GF4 TI-4200) eller understøtter min skræm bare ikke
flimrefri kavlitet ved så høj opløsning?

Jeg kunne meget godt tænke mig at køre denne opløsning da jeg ofte har gang
i mange dokumenter og derfor har brug for meget skærmplads. Hvis min skærm
ikke understøtter dette findes der så andre der gør?

Mvh
JS

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 11-01-05 12:32

On Tue, 11 Jan 2005 12:15:49 +0100, "JS" <dsa.@asdf.com> wrote:

> [...]
>i mange dokumenter og derfor har brug for meget skærmplads. Hvis min skærm
>ikke understøtter dette findes der så andre der gør?

Det er skærmen.

Anandtech kalder den da også affordable:

http://www.anandtech.com/displays/showdoc.aspx?i=1737&p=2

mvh

John

Fra : JS

Dato : 11-01-05 12:42

> Det er skærmen.
>
> Anandtech kalder den da også affordable:
>
> http://www.anandtech.com/displays/showdoc.aspx?i=1737&p=2
>
> mvh
>
> John

Har lige fundet Hansol 730 E på edbpriser.dk til 728 kr og den skulle kunne
køre 1280*1024 ved 85 Hz var det et godt alternativ? Ellers andre
anbefalinger?

JS

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 11-01-05 13:20

On Tue, 11 Jan 2005 12:41:39 +0100, "JS" <dsa.@asdf.com> wrote:

>Har lige fundet Hansol 730 E på edbpriser.dk til 728 kr og den skulle kunne
>køre 1280*1024 ved 85 Hz var det et godt alternativ? Ellers andre
>anbefalinger?

Ikke til den utrolige pris, men havd med en 19" Philips til 1388,- ?

Klarer også 1280x1024 ved 86 Hz.

mvh

John

Fra : JS

Dato : 11-01-05 13:30

Jeg skal bare bruge en 17", 19" fylder for meget.

Fra : Peter Louby

Dato : 11-01-05 15:22

"JS" <dsa.@asdf.com> skrev i en meddelelse
> Jeg skal bare bruge en 17", 19" fylder for meget.

Philips skærmen fylder det samme i dybden som en alm 17" bare lige så du
ved det

Mvh Louby

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-01-05 14:13

JS wrote:

> Jeg kunne meget godt tænke mig at køre denne opløsning da jeg ofte

1280x1024 er det eneste 5:4-format. De øvrige er enten 4:3 eller 16:9.

Jeg vil foretrække 4:3-formatet 1280x960 (anvender det selv).

Jesper G. Poulsen