snyd i conterstrike zero
Fra : claus

Dato : 10-01-05 18:14

Hej.

Jeg har fundet nogle snydekoder til conterstrike condition zero men kan
ikke få det til at virke, f.eks det her:

http://www.pc-cheats-codes.com/counterstrikezero.shtml

Der kommer ikke noget consol.

Er der et snydehint?

Hilsen Claus

Fra : Kurt Lund

Dato : 10-01-05 22:10

"claus" <brev@linuxwaves.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har fundet nogle snydekoder til conterstrike condition zero men kan
> ikke få det til at virke, f.eks det her:

Hej
jeg tror at hvis du snyder i det spil bliver du lynhurtig af smidt af, det
gide de ikke.
spil 7 kabale istedet for

Kurt

Fra : claus

Dato : 10-01-05 22:24

Kurt Lund wrote:

> Hej
> jeg tror at hvis du snyder i det spil bliver du lynhurtig af smidt af, det
> gide de ikke.
> spil 7 kabale istedet for

God ide :)

Sagen er at min lille søn vil spille det mod computeren, ikke online.

Han skal have lov til at snyde, ellers er det for svært.

Hilsen Claus

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-01-05 10:18

> Sagen er at min lille søn vil spille det mod computeren, ikke online.

Har du ikke tjekket det mærke der angiver den anbefalede mindste-alder?
Nå spøg til side, selvfølgelig skal knægten da have lov til at bruge koder,
det er sjovt så mange der er imod (nu ikke lige i denne tråd, men i så mange
andre) og straks tror at man vil benytte dem online.

Mvh
Benjamin

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 11-01-05 00:34

claus wrote:
> [...]
>
> Jeg har fundet nogle snydekoder til conterstrike condition zero men kan
> ikke få det til at virke, f.eks det her:

Jeg har lige testet det, og det virker fint her -eneste forskel man skal
være opmærksom på, er at istedet for ~ skal du bruge ½-tasten til at få
konsollen frem med. Håber at det lykkes, så knægten kan komme igang med
at spille -men husk at det er ved starten af hver mission du skal skrive
god i konsollen -spillet husker det ikke fra mission til mission.

Cheers,
/Jakob

Fra : claus

Dato : 11-01-05 16:19

Uncle Evil@home wrote:

> Jeg har lige testet det, og det virker fint her -eneste forskel man skal
> være opmærksom på, er at istedet for ~ skal du bruge ½-tasten til at få
> konsollen frem med.

Ok, det går fint, konsoldet kommer frem.

Jeg skriver så sv_cheats 1 (submit) og derefter restart (submit).

Så genstarter spillet. Jeg trykker ½ en gang til og derefter en kode
f.eks notarget eller god ( submit).

Derefter sker der ikke noget.

Konsoldet er stadigvæk fremme og spillet er paused.

Hvis jeg skriver restart (hvilket guiden ikke siger at jeg skal, jeg
forsøger bare noget) genstarter spillet uden snyd.

Jeg har købt steam online
Hilsen Claus

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 11-01-05 16:27

claus wrote:

> [...]
> f.eks notarget eller god ( submit).
>
> Derefter sker der ikke noget.
>
> Konsoldet er stadigvæk fremme og spillet er paused.

Yep, du trykker så bare på escape, så forsvinder konsollen og du kan
spille videre med den kode du tastede ind. Tastede du f.eks. god, burde
konsollen skrive "God mode ON" (uden citationstegn), og så trykker du
ESC og spiller videre som usårlig.

> Hvis jeg skriver restart (hvilket guiden ikke siger at jeg skal, jeg
> forsøger bare noget) genstarter spillet uden snyd.
>
> Jeg har købt steam online

Nope, Steam er gratis ;) -men du har nok købt cs:cz online, via Steam ;)

Håber det lykkes denne gang, ellers må du jo skrive igen...

/Jakob

Fra : claus

Dato : 11-01-05 20:14

Uncle Evil@home wrote:

> [...]
> spille videre med den kode du tastede ind. Tastede du f.eks. god, burde
> konsollen skrive "God mode ON" (uden citationstegn), og så trykker du

Takker for hjælp, det var bare "excape" der manglede.

Super.

Hilsen Claus

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 11-01-05 16:46

"claus" wrote

> Jeg skriver så sv_cheats 1 (submit) og derefter restart (submit).

Hmm restart skulle imho ikke være nødvendig?
Jeg har aldrig brugt det

Du kan lave en ny genvej og angive +sv_cheats 1 som parameter

> Så genstarter spillet. Jeg trykker ½ en gang til og derefter en kode f.eks
> notarget eller god ( submit).

Og hvad skriver consollen tilbage som svar?

> Derefter sker der ikke noget.
> Konsoldet er stadigvæk fremme og spillet er paused.

Tryk på Escape for at komme tilbage til spillet

- Peter