Hvad er dette
Fra : preben nielsen

Dato : 10-01-05 17:32

Jeg hørte dette instrumental musik i en kort spil-relateret video
og nu vil jeg gerne vide, hvad det er eller hvem som laver sådan
noget eller lignende musik ?

Musikken kan høres her (631 Kb)

http://preben.vores-web.dk/musik/b.mp3

Jeg har skåret dele ud flere steder for ikke at skulle uploade
alle 6 mb.

Hvem ka' ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 10-01-05 18:09

On Mon, 10 Jan 2005 17:31:52 +0100, "preben nielsen"
<prel@post.tele.dk> wrote:

>Jeg hørte dette instrumental musik i en kort spil-relateret video
>og nu vil jeg gerne vide, hvad det er eller hvem som laver sådan
>noget eller lignende musik ?
>
>Musikken kan høres her (631 Kb)

Jeg ved ikke hvem der har lavet lige præcis det nummer.

Det er svært at komme med noget musik der helt minder om det, men prøv
at checke Synaesthesia. Du kan lytte til deres numre her:

http://www.delerium.com/

(du er nødt til at tillade popups på siden, men jeg synes det er det
værd).

Du kan også prøve at checke Haujobb. Der er godt nok vokal på deres
numre, men musikken minder lidt. Jeg kan varmt anbefale deres plade
kaldet "Freeze Frame Reality". Du kan lytte til småbidder hos
amazon.com.

--
Now Playing:
Scorn - Spasm

Fra : Thomas Christensen

Dato : 10-01-05 18:24

Fra : preben nielsen

Dato : 10-01-05 19:27

"Thomas Christensen" <thomas@cs.aau.dk> skrev i en meddelelse

>Mig bekendt er nummeret Marilyn Mansons intro til filmen Resident
>Evil.

Jep, det var den. Tak

Jeg kigger på den og de andre som begge Thomas'er foreslog.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Pipeline

Dato : 11-01-05 03:53

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kigger på den og de andre som begge Thomas'er foreslog.

Og skal vi gå helt til kilden, så kan du checke Gary Numan som er manden
Marilyn Manson får sin inspiration fra. Samples fra Numan's seneste skive
'Pure' finder du her: http://www.numan.co.uk/clouds/numusic.html
MVH
Pipeline