Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Butikker i Tyskland (Flensborg)
Fra : Claus Nielsen

Dato : 20-05-01 21:06

Jeg skal til at købe digitalkamera, og da jeg bor lige ved grænsen var
det jo nærliggende at tage en tur til Flensborg.

Er der nogen gode (billige) butikker som jeg bør kikke nærmere på ??

Fra : alex

Dato : 21-05-01 07:19

"Claus Nielsen" <batboy@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal til at købe digitalkamera, og da jeg bor lige ved grænsen var
> det jo nærliggende at tage en tur til Flensborg.
>
> Er der nogen gode (billige) butikker som jeg bør kikke nærmere på ??

Hvis jeg som dig boede lige ved grænsen så ville jeg kende Flensburg
ganske godt

Fra : Tom Wagner

Dato : 21-05-01 10:44

On Mon, 21 May 2001 08:18:35 +0200, "alex" <alexander@munk.dk> wrote:

>Hvis jeg som dig boede lige ved grænsen så ville jeg kende Flensburg
>ganske godt

Jeg synes nu nok, at du fortjener et lidt mere udførligt svar.

Jeg har med stor tilfredshed handlet hos:

photo dose
Nikolaistrasse 10
D 24937
Flensburg
Tlf. 0461/25737

Jeg ved ikke, om de er specielt billigere end andre, men jeg fik en
usædvanlig fin service!

Hilsener
Tom

Fra : JH

Dato : 21-05-01 17:52

Jeg har købt min blitz hos Brinkmann, her er det så som så med service. Men
ved du, hvad du går efter, er de bestemt et kig værd. Jeg kender ikke
adressen, men det ligger ned til havnen på et hjørne, når du står for enden
af gågaden (syd) kan du se forretningen.

Jakob

Fra : T

Dato : 21-05-01 19:44

Claus Nielsen schrieb:

> Jeg skal til at købe digitalkamera, og da jeg bor lige ved grænsen var
> det jo nærliggende at tage en tur til Flensborg.
>
> Er der nogen gode (billige) butikker som jeg bør kikke nærmere på ??

Prøv "foto dose" som ligger på strøget, ved siden af posthuset.
De har også en webside :
photo-dose.de, tror jeg

hilsen
Thomas

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 22-05-01 16:39

> [...]
> det jo nærliggende at tage en tur til Flensborg.
>
> Er der nogen gode (billige) butikker som jeg bør kikke nærmere på ??

Media Markt som ligger i samme center som City Markt, Langberger Weg.

Fra : T

Dato : 22-05-01 21:04

Niels Jacobsen schrieb:

> "Claus Nielsen" <batboy@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Media Markt som ligger i samme center som City Markt, Langberger Weg.

Media Markt er nogle idiotter. Personalet har intet forstand på foto, de
kunne ligesågodt sælge opvaskemaskiner (hvad de også gør) men...
prisen kan være god spec med film og diaskasser og man kan betale med
Dankort.
Thomas