Re:Kender du denne kirke
Fra : Jean Seeberg

Dato : 10-01-05 15:22

Hej Rikke og alle andre.

Ang. foto af kirke, så er "mysteriet" opklaret
Kirken kan ses på denne side: http://www.fjordbak.dk/fremlysning.jpg (fylder
540 kb)

så var det Aventoft kirke, også som jeg huskede det, men var i tvivl.

Det er Jørn der har svaret på spørgsmålet i tråden: "Kirker i marsklandet
nord og syd for Tønder"
på dk.videnskab.historie.lokalhistorie

Hilsen Jean

Hej
Kirken er Aventoft kirke. Jeg ser den flere gange om ugen. Rødenæs
kirke er ganske anderledes, med klokkestabel.
Vh Jørn Q Jacobsen

Hilsen Jean

Fra : Ellen Rasmussen

Dato : 10-01-05 15:43

"Jean Seeberg" <jean@seeberg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> så var det Aventoft kirke, også som jeg huskede det, men var i tvivl.
>
> Det er Jørn der har svaret på spørgsmålet i tråden: "Kirker i marsklandet

Hej alle i NG
Så blev spændingen endelig udløst. Jeg har med spænding fulgt udviklingen og
har også haft fat i de forskellige hæfter, jeg er i besiddelse af, der
omhandler grænselandet; men har ikke kunnet hjælpe.
Til lykke til Jean med at du fik fyldt hullet ud i dine noter
Vi andre har lært en hel del af det også - og fået nogle nye links føjet til
samlingen.

M.v.h. Ellen Rasmussen