(Gratis?) viderestilling hos UnoTel?
Fra : Hans Paulin

Dato : 10-01-05 09:43

Jeg mener at kunne huske at der hér har været et indlæg om gratis
viderestilling fra fastnet til mobil hos UnoTel (og at jeg måske endda hare
fået en mail fra dem desangående), men dét er måske bare ønsketænkning?

Det fremgår ikke af deres FAQs og to forskellige supportere kendte heller
ikke noget til det, så deet...
Hans

Fra : Erling

Dato : 10-01-05 12:46

Hans Paulin wrote:
> [...]
> fået en mail fra dem desangående), men dét er måske bare ønsketænkning?
>
> Det fremgår ikke af deres FAQs og to forskellige supportere kendte heller
Hej.
Fandt lige dette fra den 12.11.2004:
"Tidligere har der været et enkelt minus i forhold til andre
mobilselskaber, nemlig at man betale for viderestilling når et indgående
opkald blev sendt videre til mobilsvareren. Jeg modtog i går en mail
hvor Unotel oplyser at det nu er gratis, og at æmdringen allerede er
trådt i kraft(jeg har checket og det passer)."
--
Det er således ikke viderestilling fra fastnet til mobil, men
viderestilling til mobiltelefonens mobilsvar, der er gratis.

m.v.h.
Erling Simonsen

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-01-05 13:32

Erling skrev:

> [...]
> går en mail hvor Unotel oplyser at det nu er gratis, og at æmdringen
> allerede er trådt i kraft(jeg har checket og det passer)."

Ok - tak for din hjælp!
Hans

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 10-01-05 13:03

Hans Paulin wrote:
> [...]
> ønsketænkning?
>
> Det fremgår ikke af deres FAQs og to forskellige supportere kendte

Det koster alm. takst, dvs. du betaler selv for denne viderestilling.
Den viderestilling som nu er gratis, er hvis et opkald sendes til din
mobilsvarer. Dette tog UnoTel penge for i starten.
/ Thomas