Skærm kan ikke slukkes af Windows
Fra : Martin Bangsø

Dato : 09-01-05 23:40

Hej gruppe,

jeg har et Soltek SL-75KAV (seneste rev. med nyeste BIOS) med et Asus
Geforce 4 Ti4200 grafikkort, og jeg kan ikke få Windows XP PRO SP1's
strømstyring til at slukke for skærmen (en ældre KFC 17" Cromaclear).

Når jeg sætter den til at slukke for skærm efter 2 min (eller whatever
tidsrum), bliver skærmen kun sort, men går ikke i stand-by mode. Det
samme sker med et andet grafikkort (Asus GeForce 2MX V7700).

Jeg har sat skærmen til en anden computer med et andet, ukendt,
motherboard, og denne kan fint slukke for skærmen - og tænde for den
igen når man bevæger musen. Men jeg kan simpelthen ikke få den til at
slukke på min maskine.

Any ideas?

--
Martin Bangsø - husk af fjerne "SLET" når du svarer

Fra : Tommy Fer

Dato : 10-01-05 08:56

"Martin Bangsø" <martin_bangsoe@SLEThotmailSLET.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> motherboard, og denne kan fint slukke for skærmen - og tænde for den
> igen når man bevæger musen. Men jeg kan simpelthen ikke få den til at

Kan kun sige jeg har samme problem med min HP1110 21" CRT der sidder på et
'aopen FX5900XT, dette har gjort sig gældende over 2 forskellige bundkort,
havde ikke problemet med mit gamle grafikkort.

Desværre har jeg ikke fundet en løsning.

mvh Tommy Fer