mørkeleg
Fra : Martin A. Hansen

Dato : 09-01-05 21:07

hej søger den danske gyser som heder mørkeleg

Fra : Rasmus Riis

Dato : 09-01-05 21:08
Fra : ersen

Dato : 11-01-05 11:10

eller: http://www.imdb.com/title/tt0117140/

Fra : Thomas

Dato : 11-01-05 12:05

"Martin A. Hansen" <mah@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> hej søger den danske gyser som heder mørkeleg

Nu skriver du jo ikke hvad det er du søger...

Søger du information om filmen?
Søger du et sted du kan købe filmen? VHS/DVD ?
Søger du et sted du kan leje filmen?

Uanset hvad, er der blevet posted nogen links til informationer
om filmen. Og jeg kan så fortælle, at ifølge www.danskedvd.dk,
så er filmen ikke udgivet på DVD. Så er det det, du søger efter,
kommer du til at søge forgæves.

Men jeg er da sikker på der er video-udlejere der har VHS'en
stående på hylderne... Hvis du kan bruge det til noget...

Mvh. Thomas