Hvad gør dette java imange sider ???
Fra : Morten Rick

Dato : 09-01-05 20:00

Hej

Hvad lave dette java ting ??
Jeg har set at rigtig mange sider har dette med i deres sider men hvad gør det
?

<script type="text/javascript">
<!--

function SymError()
{
return true;
}

window.onerror = SymError;

var SymRealWinOpen = window.open;

function SymWinOpen(url, name, attributes)
{
return (new Object());
}

window.open = SymWinOpen;

//-->
</script>

<script type="text/javascript">
<!--
var SymRealOnLoad;
var SymRealOnUnload;

function SymOnUnload()
{
window.open = SymWinOpen;
if(SymRealOnUnload != null)
SymRealOnUnload();
}

function SymOnLoad()
{
if(SymRealOnLoad != null)
SymRealOnLoad();
window.open = SymRealWinOpen;
SymRealOnUnload = window.onunload;
window.onunload = SymOnUnload;
}

SymRealOnLoad = window.onload;
window.onload = SymOnLoad;

//-->
</script>

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-01-05 20:41

Morten Rick skrev:

> Hvad lave dette java ting ??

Det er javascript - ikke java (det er _ikke_ det samme).

> Jeg har set at rigtig mange sider har dette med i deres sider

Jeg har aldrig set det før. Har du et link til en af de sider der
bruger det?

> men hvad gør det ?

Du har nok bedre chancer for at få hjælp i clientsidegruppen:
dk.edb.internet.webdesign.clientside.

Men en googling på SymWinOpen giver bl.a. følgende tråd, der måske
kan give et hint om brugen: <http://kortlink.dk/h55>

Noget tyder på at det er kode indsat af en popopblocker - måske en
firewall hos dig selv.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Morten Rick

Dato : 09-01-05 20:50

In article <Xns95D9D257374EEjcdmfdk@gyrosmod.cybercity.dk>, <jgc_nospam@dmf.dk> wrote:

> [...]
>dk.edb.internet.webdesign.clientside.
>
>Men en googling på SymWinOpen giver bl.a. følgende tråd, der måske
Mange tak

Det hjalp.

Morten Rick

Fra : Benny Nissen

Dato : 10-01-05 07:10

Morten Rick formulated on søndag :
> Hvad lave dette java ting ??

Som Jens skriver er det javascript, og ikke java.

> Jeg har set at rigtig mange sider har dette med i deres sider men hvad gør
> det ?

Det er noget Norton InternetSecurity indsætter på siderne for at undgå
popup-vinduer.

--
Benny