indsætte forum i hjemmeside
Fra : Karina[6600]

Dato : 09-01-05 18:09

Hej NG

Nu ved jeg ikke om det er den rigtige gruppe, ellers må i sende mig
videre...

Hvordan får jeg phpBB2 til at blive vist på min side.. siden er
www.dafferne.dk og forumet skal ligge under menupunktet forum og vises i den
store grå boks til indhold...

hvordan gør jeg det?

mvh
Karina

Fra : 4ZaKeN

Dato : 09-01-05 19:28

Karina[6600] wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> videre...
>
> Hvordan får jeg phpBB2 til at blive vist på min side.. siden er

Upload phpBB forummet til din webfolder, og lav om ved menupunktet "Forum" så
det bliver: <a href="stitilphpbb/index.php"> regner med den hedder index.
Ellers kan du lave et forum hurtigt på www.forumer.com og så linke til det, der
er endda en engelsk guide til hvordan du gør derinde.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Karina[6600]

Dato : 09-01-05 20:51

> [...]

det, der
> er endda en engelsk guide til hvordan du gør derinde.

Hejsa

Hvis jeg laver denne sti: <a href="stitilphpbb/index.php"> åbner den bare
forumet i et nyt vindue, jeg vil gerne ha så man ser forumet i den boks til
højre for menuen..

Mvh
Karina

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-01-05 20:23

Karina[6600] <kwh@FJERNfoxylady.dk> skrev:

> Hvis jeg laver denne sti: <a href="stitilphpbb/index.php">
> åbner den bare forumet i et nyt vindue

Hos mig sker der ikke noget når jeg klikker på Forum - den
går bare videre til http://dafferne.dk/html/side4.html

Er du sikker på at du har lagt det det rigtige sted?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Karina[6600]

Dato : 09-01-05 22:04

> Hos mig sker der ikke noget når jeg klikker på Forum - den
> går bare videre til http://dafferne.dk/html/side4.html
>
> Er du sikker på at du har lagt det det rigtige sted?

Jeg spørger hvordan jeg gør, så jeg kan se forumet i boksen til højre for
menuen... Kan det gøres via et link af en art? hvordan lægger jeg det
rigtigt op, så det vises der?

mvh
Karina

Fra : Lasse Jensen

Dato : 09-01-05 23:14

> [...]
>

> Jeg spørger hvordan jeg gør, så jeg kan se forumet i boksen til højre for
> menuen... Kan det gøres via et link af en art? hvordan lægger jeg det

Hej Karina.

Det er fordi du skal bruge target. Giv dit iframe et navn, ved at skrive

<iframe name="main" src......></iframe>

Og så på dit link i menuen skriver du:

Så nu skulle det meget gerne virke!!

Mvh. Lasse Jensen

Fra : Karina[6600]

Dato : 09-01-05 23:25

> Hej Karina.
>
> Det er fordi du skal bruge target. Giv dit iframe et navn, ved at skrive

> [...]

Thanks

mvh
Karina

Fra : jopa

Dato : 09-01-05 23:48

Karina[6600] skriblede bla:

> Thanks

Når så du har gjort det så prøv at validere din side igen
--

www.jp-web.dk
www.johns-web.dk

Fra : Karina[6600]

Dato : 10-01-05 00:01

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> Karina[6600] skriblede bla:

> Når så du har gjort det så prøv at validere din side igen

lavede bare en iframe, uden at lave det der target-halløj.. validerer den så
ikke?

Mvh
Karina

Fra : jopa

Dato : 10-01-05 00:06

Karina[6600] skriblede bla:

> lavede bare en iframe, uden at lave det der target-halløj.. validerer
> den så ikke?

Jo det validerer fint hvis gjort rigtigt.

--

www.jp-web.dk
www.johns-web.dk

Fra : xxx