Kan ikke starte LOTR BFME
Fra : Ukendt

Dato : 09-01-05 17:47

Har lige installeret LOTR Battle for Middle Earth - ingen problemer.
Men når vi så vil starte spillet, kommer en rude med "titlen": "Kan ikke
finde DVD-ROM" og "rudeindholdet" "Indsæt venligst den rigtige DVD-ROM, vælg
OK....bla.bla".
Der er kun én dvd-rom med spillet og den sidder selvfølgelig i drevet, når
vi prøver at starte.
Har nogen et bud på, hvorledes vi kommer videre/igang?

Bente/Jens

Fra : Larsen

Dato : 10-01-05 07:39

"Mouritzen/Lykkeboe" <jebema-at-os-dot-dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vi prøver at starte.
> Har nogen et bud på, hvorledes vi kommer videre/igang?

Har samme problem - og løste det ved at starte spillet fra CD'ens autorun
menuen.

Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-05 09:28

"Larsen" <not@for.you.dk> skrev i en meddelelse

> vælg

> Har samme problem - og løste det ved at starte spillet fra CD'ens autorun
> menuen.
>
> Larsen

Jeg prøvede dit forslag, men resultatet var uændret.
Jeg tror måske, vi kommer et led længere end du gjorde, inden det går galt.
Vi kommer så langt som til den første menu, hvor man kan vælge "spil",
"afinstallér", "quit" osv.
Men tak for buddet

Bente

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 10-01-05 10:40

> [...]
> Jeg tror måske, vi kommer et led længere end du gjorde, inden det går
> galt. Vi kommer så langt som til den første menu, hvor man kan vælge

Og din maskine lever op til kravene? Det kan nok starte op, men ikke køre,
hvis du mangler grafikkort.
Skriv lige, hvad du har i maskinen, og om du har opdateret alle drivere.

/Ole

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-05 10:53

"/Ole (6000)" <ole_ryo_FJERN_@_DETTE_stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvis du mangler grafikkort.
> Skriv lige, hvad du har i maskinen, og om du har opdateret alle drivere.

Pentium 4, 3000 GHz,
1024 MB Ram
160 GB SATA disk
ATI Radeom 9550, 128MB

Maskinen er købt for 3 mnd. siden, så jeg gik umiddelbart ud fra at driverne
var de seneste

Bente

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-05 11:08

"Mouritzen/Lykkeboe" <jebema-at-os-dot-dk> wrote in message

> Pentium 4, 3000 GHz,

Cool!

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-05 11:18

"Mikael" <none> skrev i en meddelelse
> "Mouritzen/Lykkeboe" <jebema-at-os-dot-dk> wrote in message

> Cool!

nåja - måske engang...
/bente

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 10-01-05 11:36

> Pentium 4, 3000 GHz,
> 1024 MB Ram
> 160 GB SATA disk
> ATI Radeom 9550, 128MB
>
> Maskinen er købt for 3 mnd. siden, så jeg gik umiddelbart ud fra at
> driverne var de seneste
>
> Bente

Du kan ikke gå ud fra, driverne er de nyeste... Grafikkortet har lidt tid på
bagen, og driveren er jo nok fra da kortet kom frem.
Noget andet er, at hvis du har noget Clone eller andet emuleringsprogram
(anydvd o.l.) til at køre i baggrunden, så skal det nok slåes fra.

Hent din driver her: http://www.ati.com/support/driver.html

/Ole

Fra : Henrik B \(Fyn\)

Dato : 10-01-05 11:37

> [...]
> 160 GB SATA disk
> ATI Radeom 9550, 128MB
>
> Maskinen er købt for 3 mnd. siden, så jeg gik umiddelbart ud fra at
Det skal du nu ikke regne med - men:
Prøv at hente nyeste catalystdriver hos www.ati.com og installer denne
Prøv at installere nyeste directx 9.0c
Det burde virke - evt kan det være nyeste directx er at finde på din DVD
mvh
Henrik

Fra : Kasper Aae

Dato : 10-01-05 18:01

On Sun, 9 Jan 2005 17:47:29 +0100, "Mouritzen/Lykkeboe"
<jebema-at-os-dot-dk> wrote:

> [...]
>vi prøver at starte.
>Har nogen et bud på, hvorledes vi kommer videre/igang?

Når det vindue dukker op, prøv at åbne DVD drevet og lukke det igen,
vent et par sekunder og tryk så ok.

Alternativt ville et no-DVD crack fra gamecopyworld.com nok hjælpe.

--
Kasper Aae

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-05 08:51

"Kasper Aae" <nospam@thanks.com> skrev i en meddelelse

> Når det vindue dukker op, prøv at åbne DVD drevet og lukke det igen,
> vent et par sekunder og tryk så ok.

Virkede ikke

> Alternativt ville et no-DVD crack fra gamecopyworld.com nok hjælpe.

..... der er sørme mange features der, kan du hjælpe os med et mere specifikt
forslag til download?

VH Bente

Fra : Mads

Dato : 13-01-05 10:00

On Thu, 13 Jan 2005 08:50:42 +0100, "Mouritzen/Lykkeboe"
<jebema-at-os-dot-dk> wrote:

>.... der er sørme mange features der, kan du hjælpe os med et mere specifikt
>forslag til download?

Der er da kun 1 eller 2 NO_DVD patches til spillet
http://m1010.gamecopyworld.com/games/pc_lotr_battle_for_middle-earth.shtml

mvh Mads

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-05 13:05

"Mads" <DeathTo@ll.spammers> skrev i en meddelelse

> Der er da kun 1 eller 2 NO_DVD patches til spillet
> http://m1010.gamecopyworld.com/games/pc_lotr_battle_for_middle-earth.shtml
>
> mvh Mads

Yes - men for en der leder det forkerte sted, er der mange
Så tak for hjælpen, for NU kører det.

Bente

Fra : PSG

Dato : 13-01-05 16:26

"Mouritzen/Lykkeboe" <jebema-at-os-dot-dk> skrev i en meddelelse
> Yes - men for en der leder det forkerte sted, er der mange
> Så tak for hjælpen, for NU kører det.

Hvad gjorde du? Jeg kan nemlig ikke få nogle af de no-cd filer til at virke.

- Patrick

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-05 10:58

"PSG" <psg@MYREget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad gjorde du? Jeg kan nemlig ikke få nogle af de no-cd filer til at
> virke.
>
> - Patrick

Jeg fulgte bare anvisningerne: download - pak ud - erstat eksist. dat-fil
med den nye - genstart - spil - spil - spil.....
VH Bente