Sælge i NFSU2
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 09-01-05 14:47

½øjs@

Kan det være rigtigt, at man ikke kan sælge de ting, man har opgraderet sin
gamle øse med?

Nu har jeg 2 biler med en masse skrammel på, og det er jo et langt sejt
træk, at få penge til nyt til den nye bil.

Jeg er godt nok ikke kommet så langt i spillet, men er lige startet på den
3. sponsor.

/Ole

Fra : Henrik Sahl

Dato : 09-01-05 16:03

"/Ole (6000)" <ole_ryo_FJERN_@_DETTE_stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> træk, at få penge til nyt til den nye bil.
>
> Jeg er godt nok ikke kommet så langt i spillet, men er lige startet på den

Du kan ikke sælge det, så når du får en ny bil så bliver du nød til at købe
alt dit skrammel igen eller køre videre med din gamle bil. Når du kommer
længere hen i spillet så har du så mange penge at det ikke betyder noget,
men det er også på det tidspunkt at spillet bliver trivielt.

Mvh
Henrik

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 09-01-05 21:08

> [...]
> kommer længere hen i spillet så har du så mange penge at det ikke betyder
> noget, men det er også på det tidspunkt at spillet bliver trivielt.

OK, så beholder jeg lige min celica lidt endnu, den vinder jo også ret
godt...... men lidt surt, man skal starte med at hente så mange penge, inden
det kan betale sig at købe ny bil, men tak for svaret, Henrik

/Ole

Fra : Henrik Sahl

Dato : 10-01-05 21:27

> OK, så beholder jeg lige min celica lidt endnu, den vinder jo også ret
> godt...... men lidt surt, man skal starte med at hente så mange penge,
> inden det kan betale sig at købe ny bil, men tak for svaret, Henrik

Jeg kan tilføje at jeg stadig kører rundt i min Celica selvom jeg er nået
det punkt hvor penge ingen rolle spiller, så den kan du godt beholde

Mvh
Henrik

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 11-01-05 09:15

> Jeg kan tilføje at jeg stadig kører rundt i min Celica selvom jeg er nået
> det punkt hvor penge ingen rolle spiller, så den kan du godt beholde
>
> Mvh
> Henrik

OK, men nu har jeg jo også lige fået en Audi TT og jeg er ret pjattet med
det lille krumryggede svin, så den skal lige bygges op, tror jeg

God tur

/Ole

Fra : sniper_Nolight

Dato : 11-01-05 16:02

>jeg er ret pjattet med det lille krumryggede svin,

LOL!

>så den skal lige bygges op, tror jeg

Den er min foretrukne - jeg har ikke engang tunet den fuldt ud og den er
stadig ret god - jeg er selv ret vild med det krumryggede svin og ville
øøønske jeg havde en i virkeligheden, meeeen når nu det ikke lige er sådan,
tager jeg den i nfsu2 så længe jeg har muligheden
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight