gas
Fra : karsten jørgensen

Dato : 09-01-05 11:58

hej dk.videnskab,

tilgiv min uvidenhed; jeg har arvet en gasgrill med tilhørende gasflaske.
Hele pivtøjet står udenfor. Er der nogle forholdsregler men skal tage
vinteren over? Kan den stå for koldt? Nej vel?

karsten

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 09-01-05 13:01

"karsten jørgensen" <aknot@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hele pivtøjet står udenfor. Er der nogle forholdsregler men skal tage
> vinteren over? Kan den stå for koldt? Nej vel?

Sådan en udendørs stegepande uden sjæl (og smag) fortjener al den kulde der
er til.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : karsten jørgensen

Dato : 09-01-05 18:24

> "karsten jørgensen" <aknot@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan en udendørs stegepande uden sjæl (og smag) fortjener al den kulde
> [...]

Ok - jeg bøjer mig for din uendelige visdom. Den ryger på storskrald næste
måned.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 09-01-05 18:48

"karsten jørgensen" <aknot@dadlnet.dk> skrev > >
> der
> >

> Ok - jeg bøjer mig for din uendelige visdom. Den ryger på storskrald næste
> måned.

Giv den væk til en du ikke kan lide.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Ivar

Dato : 11-01-05 22:40

Preben Riis Sørensen skrev:

> Sådan en udendørs stegepande uden sjæl (og smag) fortjener al den kulde der
> er til.

Hvad er en sjæl i en stegepande?

Ivar Magnusson

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 12-01-05 00:28

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er en sjæl i en stegepande?

En stegepande steger som vi kender det. En kulgrill giver smag og 'sjæl' til
det man steger. Det bedste er stegning over bål, men det er lidt besværligt,
kræver vindstille.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen