scrollbar style fungerer ikke når det er o~
Fra : dk_gryf

Dato : 09-01-05 11:44

Hej
Jeg skal bruge dette style på min website og det fungerer også fint på min
PC'er, men når det er oploadet til websitet, fungerer det ikke - hvorfor
ikke?

body { scrollbar-face-color: #808080; scrollbar-shadow-color:
#000000;
scrollbar-highlight-color: #000000; scrollbar-3dlight-color:
#ffee00; scrollbar-darkshadow-color: #cecece;
scrollbar-track-color: #000000; scrollbar-arrow-color:
#cecece }
-->

Med venlig hilsen
Mogens

Et godt sted at handle - salg til alle - http://www.eshop4all.dk

Fra : dk_gryf

Dato : 09-01-05 11:50

Rettelse - det gælder kun ved browseren Firefox - ved Microsoft Explorere er
der ingen problemer - men hvorfor virker det så ikke ved Firefox??

Med venlig hilsen
Mogens

Fra : Henny

Dato : 09-01-05 11:56

> [...]
> #ffee00; scrollbar-darkshadow-color: #cecece;
> scrollbar-track-color: #000000; scrollbar-arrow-color:

Det virker ikke i Firefox, fordi det ikke er valid kode.

Mvh.

Henny

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-01-05 12:03

Den 09-01-05 11.55 skrev Henny følgende:

> Det virker ikke i Firefox, fordi det ikke er valid kode.

Og det er vi vist mange, der er glade for. Nogen der ved, om der er
planer om at medtage ændring af rullebjælker og lignende i CSS3?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox