Livsfarligt at gå ud !
Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 09-01-05 00:05

De har sagt i nyhederne her til aften at det er livsfarligt at gå uden
for, skynd jer derfor at ringe efter pizza til udbringning, send denne
besked videre til alle danskere i kender.

Fra : Leman

Dato : 09-01-05 01:17

On Sun, 09 Jan 2005 00:05:06 +0100, "Punish The Deed, Not The Breed."
<ninja@ninjasen.dk> wrote in dk.spil.computer:

>De har sagt i nyhederne her til aften at det er livsfarligt at gå uden
>for, skynd jer derfor at ringe efter pizza til udbringning, send denne
>besked videre til alle danskere i kender.

Du har vist fået fnat ? Hvad skal det der lort i denne gruppe ?

--
Gerner

Nu er det snart jul igen.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Sune Salminen

Dato : 09-01-05 02:55

Punish The Deed, Not The Breed. wrote:
> De har sagt i nyhederne her til aften at det er livsfarligt at gå uden
> for, skynd jer derfor at ringe efter pizza til udbringning, send denne
> besked videre til alle danskere i kender.

Det navn du har valgt passer ret dårligt med den holdning du
demonstrerer.

Hent selv din Pizza, lorteøgle. Håber du får en tagsten i hovedet.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
(Remove the monkey to send mail)

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 09-01-05 11:37

On Sun, 9 Jan 2005 02:54:59 +0100, "Sune Salminen"
<salminen@monkeydoktor.dk> wrote:

>Det navn du har valgt passer ret dårligt med den holdning du
>demonstrerer.
>
>Hent selv din Pizza, lorteøgle. Håber du får en tagsten i hovedet.
>
>-Sune

sikke en masse humor du har Sunil, jeg fik ingen sten i hovedet, men
spiste udbragte pizzaer hele natten

Fra : Sune Salminen

Dato : 09-01-05 11:48

Punish The Deed, Not The Breed. wrote:

> sikke en masse humor du har Sunil, jeg fik ingen sten i hovedet, men
> spiste udbragte pizzaer hele natten

Der er nok nogen der kan hva. Jeg hentede selv en nummer 43 fra Valby
Grill i går. Med tagstenene flyvende om ørene.

Det kan være svært at se hvad tankerne bag et nyhedsgruppeindlæg som dit
oprindelige her i tråden er, det håber jeg du kan se.

-Sune

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 09-01-05 12:13

On Sun, 9 Jan 2005 11:47:52 +0100, "Sune Salminen"
<salminen@monkeydoktor.dk> wrote:

>Der er nok nogen der kan hva. Jeg hentede selv en nummer 43 fra Valby
>Grill i går. Med tagstenene flyvende om ørene.

jammen det var da flot klaret af dig Sunil , du må være stolt hva

>Det kan være svært at se hvad tankerne bag et nyhedsgruppeindlæg som dit
>oprindelige her i tråden er, det håber jeg du kan se.

ja man kunne også håbe at du havde lidt humor

Fra : Sune Salminen

Dato : 09-01-05 12:55

Punish The Deed, Not The Breed. wrote:

> jammen det var da flot klaret af dig Sunil , du må være stolt hva

Jeg overlevede, og jeg blev mæt. Der ligger smadrede tagsten overalt her
hvor jeg bor.

> ja man kunne også håbe at du havde lidt humor

Det er jo det jeg prøver at sige til dig.. man kan ikke se på dit indlæg
at det er for sjov.
Det har ikke noget at gøre med om jeg har humor eller ej.

-Sune

Fra : Boa

Dato : 09-01-05 17:26

>ja man kunne også håbe at du havde lidt humor

Det har vi fleste også, men hvis det var meningen med dit indlæg, så
skulle det bare have i dk.humor

Fra : Capstan.

Dato : 09-01-05 12:47

> [...]
> for, skynd jer derfor at ringe efter pizza til udbringning, send denne
> besked videre til alle danskere i kender.

Du har endnu engang bevist, at det absolut ikke er hjernen der trykker dig
platfodet. Hvad er meningen med dit indlæg ? Og lad nu være med at fable om
humor, for der er intet humoristisk i dit indlæg, hvilket også kan ses ud af
de reaktioner du har fået. Så hvad er meningen ?

Capstan.

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 09-01-05 14:58

On Sun, 9 Jan 2005 12:47:17 +0100, "Capstan." <spam@piss.off> wrote:

>Du har endnu engang bevist, at det absolut ikke er hjernen der trykker dig
>platfodet. Hvad er meningen med dit indlæg ? Og lad nu være med at fable om
>humor, for der er intet humoristisk i dit indlæg,

nej ikke hvis man er en humorforladt sur nar som dig eller sunil

hvilket også kan ses ud af
>de reaktioner du har fået. Så hvad er meningen ?

hvad er meningen med dit eget sure opstød ? er dig og sunil medlemmer
af radikale venstre alias muslimsk folkeparti mon ?

Fra : Sune Salminen

Dato : 09-01-05 15:12

> [...]
>
> hvad er meningen med dit eget sure opstød ? er dig og sunil medlemmer
> af radikale venstre alias muslimsk folkeparti mon ?

Endnu engang: Man kan ikke se på dit indlæg om det skal være morsomt
eller bare racistisk og dumt.

Kan du virkelig ikke se det?

Racistiske jokes kan være sjove nok når man sidder sammen med sine
venner som man har en indforstået humor med.

-Sune

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 09-01-05 17:05

On Sun, 9 Jan 2005 15:11:45 +0100, "Sune Salminen"
<salminen@monkeydoktor.dk> wrote:

>Endnu engang: Man kan ikke se på dit indlæg om det skal være morsomt
>eller bare racistisk og dumt.
>
>Kan du virkelig ikke se det?

nææee det kan jeg ikke, troede du måske at jeg seriøst ville ringe
efter pizza fordi der var større chanse "rissiko" for at
kulturberigeren ville få et træ i hovedet ?

>Racistiske jokes kan være sjove nok når man sidder sammen med sine
>venner som man har en indforstået humor med.
>
>-Sune

nå jeg syntes nu at det er meget sjovt aligevel selv om vi ikke er
indforståede venner sådan er vi så forskellige, du er sart og jeg
morer mig

Fra : iddqd

Dato : 09-01-05 17:35

Punish The Deed, Not The Breed. wrote:
> nå jeg syntes nu at det er meget sjovt aligevel selv om vi ikke er
> indforståede venner sådan er vi så forskellige, du er sart og jeg
> morer mig

Måske det var på tide du dropper dit stædige forsvar af dit tåbelige
indlæg, eller du kan måske for øje på nogen der synes du har gjort det godt.

Indse dog at indlæget var dårlig stil, totalt OT og at du er godt igang
med at gøre dig kendt her i gruppen på en dårlig måde. Det bedste du kan
gøre nu er at undskylde overfor dem du har svinet til, samt at love du
tænker dig om en ekstra gang fremover.

Mvh

Bruno

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 09-01-05 18:02

On Sun, 09 Jan 2005 17:35:16 +0100, iddqd <DontUse@ThisAdress.Ever>
wrote:

> [...]
>med at gøre dig kendt her i gruppen på en dårlig måde. Det bedste du kan
>gøre nu er at undskylde overfor dem du har svinet til, samt at love du

Kære Bruno jeg undskylder hvis jeg har generet din hudfarve, eller
dine pizzavenner på nogen måde, jeg lover hermed at jeg aldrig kommer
med vitigheder der kan forarge Sunil, Bruno og kaptajnen, jeg er meget
ked af at i er blevet stødt puha faktisk fælder jeg en lille tåre over
at i syntes at min joke var dårlig . ps puhaa jeg er mæt efter alle de
pizzaer jeg åd i nat, nå jeg bestiller sku ikke pizza til udbringning
før næste orkan

Fra : Manler

Dato : 09-01-05 20:55

On Sun, 09 Jan 2005 18:01:41 +0100, "Punish The Deed, Not The Breed."
> [...]

>at i syntes at min joke var dårlig . ps puhaa jeg er mæt efter alle de
>pizzaer jeg åd i nat, nå jeg bestiller sku ikke pizza til udbringning

Det skulle ikke undre mig du selv var en sortsmudsket drøvtykkende kamelæder med
sortkrøllet fedtet hår.
Orv, den var morsom, ik'

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 09-01-05 21:01

On Sun, 09 Jan 2005 20:55:14 +0100, Manler
<dødspamergodspam@NOSPAMpostBORTkassevæk.org> wrote:

>Det skulle ikke undre mig du selv var en sortsmudsket drøvtykkende kamelæder med
>sortkrøllet fedtet hår.
>Orv, den var morsom, ik'

hoho jo den var da i det mindste lidt sjovere end de andre indlæg
ja hvem ved om jeg er den sorteste bomuldsplukkende ugandaneger, der
godt kan grine lidt af mig selv ?

Fra : Peter T.

Dato : 09-01-05 21:35

Punish The Deed, Not The Breed. leverede følgende historie fra de varme
lande:

> hoho jo den var da i det mindste lidt sjovere end de andre indlæg
> ja hvem ved om jeg er den sorteste bomuldsplukkende ugandaneger, der
> godt kan grine lidt af mig selv ?

Det er fint, at du synes, at din egen joke er sjov. Men det er der vist
ikke mange andre der synes. Imho er den ret elendig. Men fordi jeg og
alle de andre deltagere i din tråd, synes den er dårlig, så er det
pludselig os, som ikke har humor og ikke din joke, som er til at åbne op og
skide i set i forhold til underholdningsværdien. Har du forresten ikke
undret dig over mangelen af tilkendegivelser her i din tråd, om at din joke
var sjov? Men jeg vil da ikke udelukke, at 1-2 af dine venner sidder og
griner, fordi de kun kan ligeså dårlige jokes som dig selv eller fordi de
simpelthen ikke har nosser nok til at fortælle dig, at din joke var pinligt
dårlig og ellers ikke var spor morsom overhovedet.

Jeg må forresten fortælle, at bla. du og Sune Salminen quoter helt
forfærdeligt dårligt. Og derudover skulle du nok have valgt
dk.snak.vittigheder til en anden god gang, da dit indlæg er OT. For
derinde sidder alle dem med humor og fortæller oldtidsblondinevittigheder
og slidte århushistorier, men vi andre kan hygge os med vores sten og pind
herinde.

Nåh... Hop i havnen med dig.

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : Sune Salminen

Dato : 09-01-05 23:43

Peter T. wrote:

> Jeg må forresten fortælle, at bla. du og Sune Salminen quoter helt
> forfærdeligt dårligt.

Jeg quoter perfekt.

-Sune

Fra : Peter T.

Dato : 10-01-05 06:37

Sune Salminen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Jeg quoter perfekt.

Synes du selv? ;) Message-ID: <crr24l$9h9$1@news.cybercity.dk>

hæhæ..

Fra : Sune Salminen

Dato : 10-01-05 07:13

Peter T. wrote:
> Sune Salminen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Synes du selv? ;) Message-ID: news:crr24l$9h9$1@news.cybercity.dk
>
> hæhæ..

Så fortæl mig hvad der er galt med det indlæg.. jeg kan ikke se der er
noget galt.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Peter T.

Dato : 10-01-05 23:26

Sune Salminen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Så fortæl mig hvad der er galt med det indlæg.. jeg kan ikke se der er
> noget galt.

Du quoter unødvendigt meget. Har du tjekket usenet.dk omkring god skik for
quoting?

Fra : Sune Salminen

Dato : 11-01-05 04:18

Peter T. wrote:
> Sune Salminen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Du quoter unødvendigt meget. Har du tjekket usenet.dk omkring god
> skik for quoting?

Sidst jeg blev kritiseret for min måde at quote på var engang i 1998
eller '99.

Det vil jeg holde mig til...

-Sune

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 10-01-05 16:19

klip >

bla

bla

bla... en masse ævl og sure opstød

klip<

jeg kommer bare med en joke og i kan ikke lide den, så derfor skal jeg
svines til ? hvem er det lige der er tabere her ? gør i også sådan ude
i virkligheden ? hmm nej det gør i nok ikke det er vist kun her i
opfører jer så latterligt, se lige jeres egne indlæg og den måde i
skriver på før i kritiserer min joke, det er da jer der opfører jeg
som børn, andre kan bare overhøre en joke de ikke syntes at er sjov,
men jer nej da uha nej så skal i ud med jeres galde hmm

Fra : Manler

Dato : 10-01-05 10:56

On Sun, 09 Jan 2005 21:01:21 +0100, "Punish The Deed, Not The Breed."
<ninja@ninjasen.dk> wrote in dk.spil.computer:

>hoho jo den var da i det mindste lidt sjovere end de andre indlæg
>ja hvem ved om jeg er den sorteste bomuldsplukkende ugandaneger, der
>godt kan grine lidt af mig selv ?

Sådan een så jeg ude på amagerbrogade for 12 år siden. Var det dig ?
Eller var du ikke smuglet ind dengang ?

Fra : Capstan.

Dato : 09-01-05 23:59

Sune Salminen wrote:
> [...]
>
> Racistiske jokes kan være sjove nok når man sidder sammen med sine
> venner som man har en indforstået humor med.

Fuck da den lille nar. Han har 2 fornøjelser her i livet; At spille idiot på
usenet og at hænge ud sammen med de andre sociale tilfælde på deres
gadehjørne, hvor de pimper bajere hele dagen.

Capstan.

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 10-01-05 16:13

On Sun, 9 Jan 2005 23:59:19 +0100, "Capstan." <spam@piss.off> wrote:

> [...]
>usenet og at hænge ud sammen med de andre sociale tilfælde på deres
>gadehjørne, hvor de pimper bajere hele dagen.

haha ja og hvad er så dine fornøjelser, at gå til de radikales årsmøde
? at side og spille den af til pernille rosenkrans tegl ? taber, er
hvad jeg mener om dig ! andre kan godt tåle at høre en joke de ikke
syntes at er sjov, men sådan nogle som dig skal med det samme komme
med sure opstød, så har man da ikke noget liv

Fra : Capstan.

Dato : 10-01-05 00:07

> [...]
>

> hvad er meningen med dit eget sure opstød ? er dig og sunil medlemmer
> af radikale venstre alias muslimsk folkeparti mon ?

Man behøver jo næsten ikke at skrive noget. Du udstiller din egen dumhed på
en temmelig glimrende måde. Keep up the good work !

Capstan.

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 10-01-05 16:15

On Mon, 10 Jan 2005 00:06:48 +0100, "Capstan." <spam@piss.off> wrote:

>Man behøver jo næsten ikke at skrive noget. Du udstiller din egen dumhed på
>en temmelig glimrende måde. Keep up the good work !

syntes du selv at du har skrevet noget klogt i denne tråd ? hvem
startede med at komme med sure opstød ? jeg kommer bare med en joke og
så bliver man svinet totalt til, så hvem er det lige at der er for dum
her

Fra : Rene Juulsgaard

Dato : 10-01-05 16:40

Punish du må bare indse at nogle folk har ikke andet at give sig til end og
lege betjent herinde. Andre synes så at det er ok at kaste med mudder men
hva, hver mand sin smag. Jeg synes nu den joke var ok. Ikke vildt god men
ok.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-01-05 17:41

Rene Juulsgaard wrote:

> mudder men hva, hver mand sin smag. Jeg synes nu den joke var ok.
> Ikke vildt god men ok.

Den er ikke hjemmehørende her. Denne gruppe hedder dk.spil.computer -
gæt selv hvorfor?

Jesper G. Poulsen

Fra : Rene Juulsgaard

Dato : 10-01-05 19:26

> Den er ikke hjemmehørende her. Denne gruppe hedder dk.spil.computer -
> gæt selv hvorfor?

Gætte det er ikke nødvendig. Men der er jo ingen grund til at svine manden
til fordi han har lavet en fejl.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 10-01-05 21:42

"Rene Juulsgaard" <julli@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Gætte det er ikke nødvendig. Men der er jo ingen grund til at svine manden
> til fordi han har lavet en fejl.

Hvis han så var en "mand" kunne han vel nok indrømme, at joken var upassende
og en anelse racistisk (og han har ikke afvist den er racistisk).

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 11-01-05 17:30

On Mon, 10 Jan 2005 21:41:30 +0100, "Søren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

>"Rene Juulsgaard" <julli@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

>Hvis han så var en "mand" kunne han vel nok indrømme, at joken var upassende
>og en anelse racistisk (og han har ikke afvist den er racistisk).

og hvad så hvis den var racistisk ? kan du ikke tåle det ? må en
vitighed ikke være racistisk længere ? er der kommet nye regler for
hvad man må lave jokes om ?

Fra : Manler

Dato : 11-01-05 18:18

On Tue, 11 Jan 2005 17:29:50 +0100, "Punish The Deed, Not The Breed."
<ninja@ninjasen.dk> wrote in dk.spil.computer:

>og hvad så hvis den var racistisk ? kan du ikke tåle det ? må en
>vitighed ikke være racistisk længere ? er der kommet nye regler for
>hvad man må lave jokes om ?

Hvad om du læste straffeloven, især rasismeparagraffen.
Hvordan hilser i småkriminelle på hinanden ? Heil Hitler ?

Fra : Rene Juulsgaard

Dato : 11-01-05 20:07

> Hvad om du læste straffeloven, især rasismeparagraffen.
> Hvordan hilser i småkriminelle på hinanden ? Heil Hitler ?

Hvordan hilser du på dine kammerater inde på den lukkede???

Fra : Manler

Dato : 12-01-05 12:24

On Tue, 11 Jan 2005 20:06:31 +0100, "Rene Juulsgaard" <julli@tele2adsl.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>Hvordan hilser du på dine kammerater inde på den lukkede???

Det må du da vide, du er den der sidder der.

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 11-01-05 20:33

>Hvad om du læste straffeloven, især rasismeparagraffen.
>Hvordan hilser i småkriminelle på hinanden ? Heil Hitler ?

hahaha hvor er du langt ude ! er jeg nu småkriminel fordi jeg
fortæller en joke der kan opfattes racistisk ? du er simpelt hen det
dummeste jeg har mødt på nettet i lang tid men du er stadig
underholdende

Fra : Manler

Dato : 12-01-05 12:27

On Tue, 11 Jan 2005 20:33:01 +0100, "Punish The Deed, Not The Breed."

> [...]
>fortæller en joke der kan opfattes racistisk ? du er simpelt hen det
>dummeste jeg har mødt på nettet i lang tid men du er stadig

Tja, læs nu rasismeparagraffen, så ser du hvor dum du er.
Til gengæld er du meget meget lidt underholdende.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-01-05 14:43

Punish The Deed, Not The Breed. wrote:

> nej ikke hvis man er en humorforladt sur nar som dig eller sunil

*PLONK*

Jesper G. Poulsen

Fra : Wibolt

Dato : 10-01-05 18:53

Det kan da godt være joken ikke var særlig morsom, men hold da kæft hvor har
denne her tråd været underholdende

Mvh, Wibolt

Fra : The Grif

Dato : 10-01-05 19:09

"Wibolt" <sol@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan da godt være joken ikke var særlig morsom, men hold da kæft
> hvor har denne her tråd været underholdende
>
> Mvh, Wibolt

Er også kommet til senere, men må sige at man kan sgu da kun komme
til at trække på smilebåndet når man læser den.
Det trængte jeg til, bestildte ikke pizza men durum rulle.

Mvh Lasse

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 10-01-05 19:37

On Mon, 10 Jan 2005 19:08:30 +0100, "The Grif" <NOMAIL@NOMAIL.CCCP>
wrote:

> [...]
>til at trække på smilebåndet når man læser den.
>Det trængte jeg til, bestildte ikke pizza men durum rulle.

bare der var en herinde der bestilte noget pizzariamad, så har jeg da
fået lidt ud af opfordringen håber ikke at durumrullen nåede frem
gnæk gnæk

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 11-01-05 12:31

"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> skrev i en meddelelse

> bare der var en herinde der bestilte noget pizzariamad, så har jeg da
> fået lidt ud af opfordringen håber ikke at durumrullen nåede frem
> gnæk gnæk

Det var dog en klam indstilling til andre mennesker både du og Lasse lægger
for dagen.

Jeg forstår godt du blev irettesat af de andre, jeg blev ærlig talt også
forarget da jeg læste din såkaldte "joke".

Og hvorfor?
Ikke fordi jeg ikke har humor, men humoren forsvinder i mine øjne når
"joken" kun går ud på at formidle en beskidt holdning under dække af
selvsamme "humor".
Bliver man angrebet, kan man jo så altid dække sig ind under at det kun var
en "joke", ikke?
Tyndt, og fejt.

Det er muligt I synes det er "smart" eller "godt" at have de holdninger, men
alt hvad det gør er at reducere jer til samme niveau som Bin Laden og
tilhængere.

Hvad mere er, I holder jer ikke tilbage fra at lade jer betjene af de samme
mennesker, som I uden betænkning ønsker ondt for.

Føj for pokker!

/Henrik

Fra : Rene Juulsgaard

Dato : 11-01-05 15:36

reducere jer til samme niveau som Bin Laden og
tilhængere.

Ja okay så slapper vi lige af. Er du fuldstændig sindsyg. Det er en joke som
har kørt over sms. Du forstår da og overdrive så det kan ses.

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 11-01-05 15:50

> [...]
>
> Ja okay så slapper vi lige af. Er du fuldstændig sindsyg. Det er en joke
> som har kørt over sms. Du forstår da og overdrive så det kan ses.

Det ved jeg nu ikke, jeg citerer lige:

"bare der var en herinde der bestilte noget pizzariamad, så har jeg da
fået lidt ud af opfordringen håber ikke at durumrullen nåede frem
gnæk gnæk"

Hvem er mest sindssyg?

Det at en "joke" har kørt som sms eller noget andet, afgør ikke om den er
over grænsen eller ej.

Og jeg synes _ikke_ der er nogen joke i at spøge med at sende folk ud i et
vejr der har slået folk ihjel. Rigtigt.

/Henrik

Fra : Manler

Dato : 11-01-05 16:30

On Tue, 11 Jan 2005 15:35:46 +0100, "Rene Juulsgaard" <julli@tele2adsl.dk> wrote
in dk.spil.computer:

> [...]
>

>Ja okay så slapper vi lige af. Er du fuldstændig sindsyg. Det er en joke som
>har kørt over sms. Du forstår da og overdrive så det kan ses.

Og hvad er det lige det der gør at den er stueren uanset hvor den kører rundt ?
At "danskere" sætter fremmede i bås er ikke noget nyt. Det viser blot disse
"danskeres" lave intelligens. At bringe den videre til usenet og i en forkert
gruppe, tyder også på lav intelligens. At forsvare den tyder også på lav
intelligens. Sådan ca. en IK på 45 og derunder.

Fra : Rene Juulsgaard

Dato : 11-01-05 16:44

> [...]
> gruppe, tyder også på lav intelligens. At forsvare den tyder også på lav
> intelligens. Sådan ca. en IK på 45 og derunder.

Jeg er ked af jeg ikke er ligeså klog som dig. Nu omtaler denne joke så en
udlændning. Er det så ensbetydende med at man er racist. Hvis jeg fyrer en
joke af om eksempelvis en fynbo, er det da ikke fordi jeg hader Fyn eller
dens beboer. Du er rimelig hård ang. din stempling af folk. Det er som om du
bare sidder og venter foran skærmen på at nogen laver en fejl så du kan
svine dem til.

Fra : Mads

Dato : 11-01-05 16:46

On Tue, 11 Jan 2005 16:44:08 +0100, "Rene Juulsgaard"
<julli@tele2adsl.dk> wrote:

>Det er som om du bare sidder og venter foran skærmen på at nogen
>laver en fejl så du kan svine dem til.

Det er netop Gverners store hobby, så pas du bare på.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-01-05 17:41

Rene Juulsgaard wrote:

> stempling af folk. Det er som om du bare sidder og venter foran
> skærmen på at nogen laver en fejl så du kan svine dem til.

GVerner skifter mailadresser som vi andre skifter undertøj. Han er
simpelthen ikke til at holde i et killfilter...

Jesper G. Poulsen

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 11-01-05 17:53

On 11 Jan 2005 16:40:42 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

>GVerner skifter mailadresser som vi andre skifter undertøj. Han er
>simpelthen ikke til at holde i et killfilter...

skal jeg hjælpe dig lidt, hvis du får en ordentlig newsreader kan den
også tage ipadressen og det hele og smide i killfiltret så kan du
rigtig stikke hovedet i et hul ligesom strudsen, og lades som om der
ikke findes racistiske jokes

Fra : Manler

Dato : 11-01-05 18:23

> [...]

>bare sidder og venter foran skærmen på at nogen laver en fejl så du kan

Og du sidder foran skærmen og venter på rasistiske "jokes" du kan grine dig
radbrækket af.

Fra : Rene Juulsgaard

Dato : 11-01-05 20:08

> Og du sidder foran skærmen og venter på rasistiske "jokes" du kan grine
> dig
> radbrækket af.
>
> --
> Gerner

Bare rolig du er sgu også et godt grin værd.

Fra : Manler

Dato : 12-01-05 12:28

On Tue, 11 Jan 2005 20:07:36 +0100, "Rene Juulsgaard" <julli@tele2adsl.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>Bare rolig du er sgu også et godt grin værd.

Det er du derimod ikke, du er sgu et sørgeligt tilfælde.

Fra : Kim2000

Dato : 11-01-05 16:49

> [...]
> gruppe, tyder også på lav intelligens. At forsvare den tyder også på lav
> intelligens. Sådan ca. en IK på 45 og derunder.

Det er til at brække sig over at høre på din og dine medfællers hellighed.
Ikke een eneste indvandrer i dette forum har råbt højt, mon ikke denne
gruppe mennesker fuldt ud er i stand til at råbe højt. Vi laver vittigheder
med jyder, kjøvnhavnere, handicappede, kongehuset, flodbølgekatastrofen(1)
og naturligvis også indvandre. De grupper der føler sig forulempet må sgu
selv svare for sig - men hov... måske var det lige præcis det de gjorde. De
sagde ikke noget, måske fandt de vittigheden sjov eller så plat at man ikke
gad reagere...

Mvh
Kim

PS) Der findes to slags racister, dem der ved de er det og den virkelig
farlige gruppe, dem der ikke ved de er det.

PPS) Til Punish... : Jeg synes den var sjov, men var jeg også en af dem der
fattede den.

(1) Amin Jensen der var på badeferie har lovet de thailandske myndigheder at
han aldrig mere igen vil lave en maveplasker

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 12-01-05 07:43

Kim2000 wrote:
> (1) Amin Jensen der var på badeferie har lovet de thailandske
myndigheder at
> han aldrig mere igen vil lave en maveplasker

heh :D

--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 12-01-05 17:08

On Tue, 11 Jan 2005 16:48:58 +0100, "Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk>
wrote:

> [...]
>

>(1) Amin Jensen der var på badeferie har lovet de thailandske myndigheder at
>han aldrig mere igen vil lave en maveplasker

hehe den var nu også god

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 11-01-05 17:41

On Tue, 11 Jan 2005 16:29:30 +0100, Manler
> [...]

>gruppe, tyder også på lav intelligens. At forsvare den tyder også på lav
>intelligens. Sådan ca. en IK på 45 og derunder.

ja og dit og andres svar tyder bare på at i er så venstreorienterede
at det er til at brække sig over, det er lovligt at komme med jokes !
også racistiske jokes ! lev med det, eller sid og surmul derhjemme,
det er op til dig

ps : det eneste jeg hader mere end racister, er negere

Fra : Manler

Dato : 11-01-05 18:53

On Tue, 11 Jan 2005 17:40:47 +0100, "Punish The Deed, Not The Breed."
> [...]

>at det er til at brække sig over, det er lovligt at komme med jokes !
>også racistiske jokes ! lev med det, eller sid og surmul derhjemme,

Man kan ligefrem se hvor meget det ærgrer dig at du fik på snuden for din OT
tråd. Du er til grin sammen med dem der vrider og vender sig for at give dig
grønt lys til at fortsætte dine barnlige udfald mod dem der ser hvem og hvad du
er.

>ps : det eneste jeg hader mere end racister, er negere
Nå ok, du hader dig selv. Det var jo lidt af en tilståelse.

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 11-01-05 20:35

> [...]
>er.

>Nå ok, du hader dig selv. Det var jo lidt af en tilståelse.

,,,,LOL hvor er du langt ude

Fra : Manler

Dato : 12-01-05 12:31

On Tue, 11 Jan 2005 20:35:12 +0100, "Punish The Deed, Not The Breed."

>,,,,LOL hvor er du langt ude

Nåhja, det er den normale reaktion når du bliver afsløret.

Fra : Jakob

Dato : 12-01-05 13:31

Gider overhovedet ikke blande mig inholdsmæssigt, men har denne tråd
ikke kørt længe nok, hvad med bare at flytte over i mudderkastning eller
netetikkette.

Jakob

Fra : Capstan.

Dato : 12-01-05 00:17

> at det er til at brække sig over, det er lovligt at komme med jokes !
> også racistiske jokes ! lev med det, eller sid og surmul derhjemme,
> det er op til dig

Dvs. at fordi man ikke lige synes, at din elendige "joke" er sjov, så er man
altså venstreorinenteret ? Det er sgu da en spændende betragtning ! Det
kunne overhovedet ikke tænkes, at man bare synes at din "joke" stinker og er
direkte dårlig ? Hvis jeg er venstreorienteret i din forskruede verden, så
må du jo nødvendigvis være højreorienteret i samme forskruede verden. Er du
det ? Er du Johnny Hansen fan ?

> ps : det eneste jeg hader mere end racister, er negere

Ingen kommentarer til dette. Det viser bare, at du ganske simpelt er *så*
snotdum, så det må gøre ondt.

Capstan.

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 12-01-05 17:18

> [...]
>det ? Er du Johnny Hansen fan ?

>Ingen kommentarer til dette. Det viser bare, at du ganske simpelt er *så*

En perker er inde hos en knallertforhandler og købe en knallert,
perkeren spørger, er der nok benzin på til at jeg kan nå hjem
??.......knallertforhandleren siger, nej du skal nok tanke i Tyskland

hahahahah captajn kedelig var den ikke sjov

Fra : Wibolt

Dato : 12-01-05 17:30

> [...]
> ??.......knallertforhandleren siger, nej du skal nok tanke i Tyskland
>
> hahahahah captajn kedelig var den ikke sjov

Hi,hi...jeg håber sgu forhandleren gav ham 500kr. med så vi kan være helt
sikker på han komme hjem

Fra : Manler

Dato : 12-01-05 21:15

On Wed, 12 Jan 2005 17:29:43 +0100, "Wibolt" <sol@sol.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> skrev i en meddelelse

>Hi,hi...jeg håber sgu forhandleren gav ham 500kr. med så vi kan være helt
>sikker på han komme hjem

Når du drager af sted, så husk en skumbanan, så du ikke behøver stjæle mad som
du plejer.

Fra : Wibolt

Dato : 12-01-05 22:00

"Manler" <dødspamergodspam@NOSPAMpostBORTkassevæk.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> dk.spil.computer:

> Når du drager af sted, så husk en skumbanan, så du ikke behøver stjæle mad

Kender vi hinanden?

Fra : Wibolt

Dato : 11-01-05 16:53

"Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Føj for pokker!
>
> /Henrik
>
> Hold da helt kæft, du er sgu da kørt helt af sporet.
Men kan sgu godt hører at du ikke færdes blandt indvandrer, de kan nogen
gode nogen om danskere.
Du har omtrent ligeså lidt humor som Bin Laden.

Mvh, Wibolt

Fra : Sune Salminen

Dato : 11-01-05 20:02

Wibolt wrote:

> Men kan sgu godt hører at du ikke færdes blandt indvandrer, de kan
> nogen gode nogen om danskere.

Så kom med nogle af dem

-Sune

Fra : Rene Juulsgaard

Dato : 11-01-05 20:11

> Så kom med nogle af dem
>
> -Sune

Nej for der er nok nogen herinde der ikke synes det er sjovt.

Fra : Wibolt

Dato : 11-01-05 20:22

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Så kom med nogle af dem
>
> -Sune
>
> --
> Nuke a gay vegan whale for christ!
> My band: www.secondnature.dk
> [Remove the monkey to send mail]
>Jeg håber fandme du spiller bedre end du argumenter, det er måske ok at
>komme med omvendt racistiske vittigheder? - det er måske ikke OT?
Men okay, jeg ved de morer sig meget over dette slogan "man bliver hvad man
spiser"......og hvad spiser dansker?
Forøvrigt er mange af deres vittigheder fuldstændig uforstålige for dansker,
jeg arbejder faktisk sammen med en del og de er sgu ikke så hellige og
højrøvet som dig!

Wibolt

Fra : Sune Salminen

Dato : 11-01-05 21:48

Wibolt wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg håber fandme du spiller bedre end du argumenter, det er måske ok
> at komme med omvendt racistiske vittigheder? - det er måske ikke OT?

Så vidt jeg ved har jeg aldrig diskuteret noget med dig.

> Men okay, jeg ved de morer sig meget over dette slogan "man bliver
> hvad man spiser"......og hvad spiser dansker?

Meh. Den var da ikke særlig sjov.

> Forøvrigt er mange af deres vittigheder fuldstændig uforstålige for
> dansker, jeg arbejder faktisk sammen med en del og de er sgu ikke så
> hellige og højrøvet som dig!

Så, nu er jeg også hellig og højrøvet.. hvad bliver det næste?

-Sune

Fra : Wibolt

Dato : 11-01-05 22:07

> Så vidt jeg ved har jeg aldrig diskuteret noget med dig.

Det var i tråden generelt, jeg mente.

> Meh. Den var da ikke særlig sjov.

Næ.

> Så, nu er jeg også hellig og højrøvet.. hvad bliver det næste?

Ikke noget, men du starter i dit første indlæg med at kalde Punish for en
"lorteøgle", så bliv nu ikke for sart.

Mvh, Wibolt

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 11-01-05 17:50

> [...]
>selvsamme "humor".
>Bliver man angrebet, kan man jo så altid dække sig ind under at det kun var

haha du kan stikke din politiske korekthed op et vis sted ! jeg laver
jokes om blondiner, århusianere, og pizzafætrene sådan er det bare
det er ikke tyndt eller fejt ! du er bare en af dem der sidder og har
tudefjæs over at de radikale ikke kom til magten, så der havde været
en lov imod racistiske jokes ikke surt for dig ! der er stadig
ytringsfrihed og frihed til at komme med vitighedder om hvad man vil

her er en til :

Hvordan forhindrer man en nydansker i at blæse væk i stormvejr ?......
man strammer galgen....... hohoho

Fra : Manler

Dato : 11-01-05 18:58

On Tue, 11 Jan 2005 17:49:52 +0100, "Punish The Deed, Not The Breed."

> [...]
>
>her er en til :
>
>Hvordan forhindrer man en nydansker i at blæse væk i stormvejr ?......

Nu mener du altså at nyfødte skal hænges. jo jo.
Hvad om du hængte dig selv ? hohohoho.

Fra : Rene Juulsgaard

Dato : 11-01-05 20:10

> Nu mener du altså at nyfødte skal hænges. jo jo.
> Hvad om du hængte dig selv ? hohohoho.
>
> --
> Gerner

Åhhh nej ikke igen. Luk nu røven.......

Fra : Manler

Dato : 12-01-05 12:36

On Tue, 11 Jan 2005 20:09:31 +0100, "Rene Juulsgaard" <julli@tele2adsl.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>Åhhh nej ikke igen. Luk nu røven.......

Min lukkemuskel har det fint, til forskel på din slappe og utætte lukkemuskel.

Fra : Rene Juulsgaard

Dato : 12-01-05 15:46

> Min lukkemuskel har det fint, til forskel på din slappe og utætte
> lukkemuskel.

Hvor gammel er du??? 12

Fra : Manler

Dato : 12-01-05 21:18

On Wed, 12 Jan 2005 15:46:10 +0100, "Rene Juulsgaard" <julli@tele2adsl.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>Hvor gammel er du??? 12

Hvis jeg nu er 3 gange så gammel som dig, hvor gammel er du så ?
D.v.s. din fysiske alder, ikke din mentale, for den er på babystadiet.

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 11-01-05 20:36

>Nu mener du altså at nyfødte skal hænges. jo jo.
>Hvad om du hængte dig selv ? hohohoho.

læs dog hvad der står, eller kan du ikke læse ? du er jo gået helt i
selvsving

Fra : Manler

Dato : 12-01-05 12:39

On Tue, 11 Jan 2005 20:36:07 +0100, "Punish The Deed, Not The Breed."

>læs dog hvad der står, eller kan du ikke læse ? du er jo gået helt i
>selvsving

Hvem svarer på alt der skrives til dig. Er det mon ikke dig der liiiiiiiiige,
skal have det sidste ord igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen
igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen. Genkend dit eget selvsving.

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 12-01-05 17:15

On Wed, 12 Jan 2005 12:38:36 +0100, Manler
> [...]

>igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen. Genkend dit eget selvsving.

wauw der er en der har lært copy/paste lær at læse før du skriver
et indlæg taber

Fra : Manler

Dato : 12-01-05 21:23

On Wed, 12 Jan 2005 17:15:11 +0100, "Punish The Deed, Not The Breed."
<ninja@ninjasen.dk> wrote in dk.spil.computer:

>wauw der er en der har lært copy/paste lær at læse før du skriver
>et indlæg taber

Jah, du er i hænderne på dygtige folk. Og dine "vittigheder" er så krampagtige,
at du burde give dem massage før du fyrer dem af.

Fra : Rene Juulsgaard

Dato : 13-01-05 05:40

Og dine "vittigheder" er så krampagtige,
> at du burde give dem massage før du fyrer dem af.

Slap af Amin Jensen. Damn manden har jo humor.

Fra : Manler

Dato : 13-01-05 11:58

On Thu, 13 Jan 2005 05:39:57 +0100, "Rene Juulsgaard" <julli@tele2adsl.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>Og dine "vittigheder" er så krampagtige,
>

>Slap af Amin Jensen. Damn manden har jo humor.

Forkert adressat, find ud af hvilken gruppe han læser og skriv så til ham.
At fjolset har en syg humor, burde afholde ham fra at udbrede i den forkerte
gruppe.
Og du burde holde op med at quotefucke.

Fra : Rene Juulsgaard

Dato : 13-01-05 15:39

> Forkert adressat

Det var dig jeg mente din sæk lort. Du skrev noget sjovt.

Fra : Jakob

Dato : 12-01-05 16:34

Det er sgu da ved at blive belastende med denne tråd, hvorfor fa..
flytter i ikke jeres infantile kamp på ord til en dettil indrettet
gruppe, og overlader denne gruppe til folk der er interesseret i at læse
noget om spil.............

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Manler

Dato : 13-01-05 17:40

On Thu, 13 Jan 2005 15:39:18 +0100, "Rene Juulsgaard" <julli@tele2adsl.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>Det var dig jeg mente din sæk lort. Du skrev noget sjovt.

Stadig forkert adressat, din sø af lort.

Fra : Ncc

Dato : 10-01-05 20:00

> *PLONK*
>

> --
> Med venlig hilsen
> Jesper G. Poulsen
> - Look, this is Debian. They don't release things until you have to
> fire rockets at the thing to stop it working

Hr. Jesper G.Poulsen.

Kan hænde at det oprindelige indlæg var OT - men du støjer da endnu mere med
dit (unødvendige) Plonkeri.
Du tilfører _intet_ til tråden, andet end en urelevant statement, hvor du
vælger at "råbe" dit *plonk* ud til alverden...er det nødvendigt? Specielt
da den oprindelige skribent ikke har fremsat sit udsagn til - eller om dig.

Plonk da i stilhed - hvorfor skal vi se det gjort ?

Fut:dk.admin.netetikette

Nc
Som egentlig ikke forstod vitsen i første omgang, men nu godt kan se at den
(næsten) var morsom.

Fra : R.V.

Dato : 10-01-05 23:30

"Capstan." <spam@piss.off> skrev i en meddelelse

> [...]
af
> de reaktioner du har fået. Så hvad er meningen ?

Jeg syntes det var en fed joke!

....den blev bare postet i den forkerte gruppe!

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 11-01-05 17:48

>Jeg syntes det var en fed joke!

hehe så vover jeg lige pelsen og kommer med en mere, med rissiko for
at den forarger usenetpolitibetjentene ........

Hvordan forhindrer man en nydansker i at blæse væk i stormvejr ?......
man strammer galgen....... hohoho

>...den blev bare postet i den forkerte gruppe!

ja sådan kan det gå, men så fik nogen muligheden for at gå amok over
det

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-01-05 17:39

"Punish The Deed, Not The Breed." wrote

> hehe så vover jeg lige pelsen og kommer med en mere, med rissiko for
> at den forarger usenetpolitibetjentene ........

Killlfile time -> swuijss

Fra : Henning

Dato : 14-01-05 19:27

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Punish The Deed, Not The Breed." wrote

> Killlfile time -> swuijss
Tsk Tsk

Fra : Philip

Dato : 14-01-05 22:38

"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> wrote in message

> [...]
> man strammer galgen....... hohoho

> ja sådan kan det gå, men så fik nogen muligheden for at gå amok over

Hvor gammel er du egentlig ? Snakker vi om Brian, 8 år, som har lært et par
"fede" jokes i skolegården ? Eller snakker vi en småtbegavet nar, som ikke
er kommet udover 8-års stadiet endnu ?