The Punisher m. Travolta!
Fra : Per

Dato : 08-01-05 22:27

Hej NG!

Jeg må blankt erkende at jeg nok ikke er så meget "filmnørder",som det lader
at en del skribenter er i denne gruppe.

Derfor er jeg nok heller ikke så kritisk som mange af jer er.

Men jeg så The Punisher på DVD med bla. John Travolta. Er det mig? eller er
det bare en total B film - det er da længe siden jeg har set så mange
klicheer i én film.

Total forudsigelig og intetsigende.

Er der nogen med andre mening eller er det bare mig?

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-01-05 22:38

Hej!

Per wrote:

> Er der nogen med andre mening eller er det bare mig?

Nej, det er ikke bare dig :)

Se f.eks.:

http://www.rottentomatoes.com/m/1131721-punisher/

Et eksempel på en god opsummering er bl.a. flg citat:

"Insane, fey villain, steely-eyed avenger -- shouldn't Steven Seagal be starring
in this? And if he were, would I even have wasted THIS much space writing about it?"

LOL

Nej, filmen kom aldrig ind i min DVD-hylde...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : kai sølvgaard hansen

Dato : 18-01-05 16:56

Næh, men den holdning du udtrykker overfor "The Punisher" gælder jo stort
set alle amerikanske film der kommer ud i disse dage - kedelige,
klichefyldte og forudsigelige.......selvfølgelig er der undtagelser, men
langt imellem dem..

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-01-05 16:50

kai sølvgaard hansen wrote:

> [...]
> set alle amerikanske film der kommer ud i disse dage - kedelige,
> klichefyldte og forudsigelige.......selvfølgelig er der undtagelser, men

Sådan er det jo også med de fleste danske film.

/David

Fra : kai sølvgaard hansen

Dato : 19-01-05 00:04

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> Sådan er det jo også med de fleste danske film.
>
> /David

Du har ganske, og sørgeligt, ret.....ak og ve, nytænkning indenfor dansk
film i disse dage er hvis Mads Mikkelsen eller Nikolaj Lie Kaas IKKE er med
;-(