<a>-blokke er underlige i IE
Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-01-05 20:52

Så er jeg på spanden igen.

Se her: http://home19.inet.tele.dk/stokholm/usenet/ablock.html

Firefox og Opera lader hele den grå kasse fungere som link (hvilket
også er en af de ønskede virkninger). I IE er det kun teksten der
fungerer som link¹, indtil man har klikket på teksten, så fungerer
resten af kassen også som link.

Er der noget jeg kan gøre ved det? Findes der eventuelt en ligeså
pæn løsning, med samme egenskaber: At man ikke behøver at skrive

¹) Det er ikke helt sandt, det er som om der er en usynlig ramme
på den grå kasse, der også fungerer som link.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 08-01-05 21:20

Lars Stokholm wrote:

> Firefox og Opera lader hele den grå kasse fungere som link (hvilket
> også er en af de ønskede virkninger). I IE er det kun teksten der
> fungerer som link

Sæt width:300px på a i css, så vil IE også lege med.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-01-05 21:40

Erik Ginnerskov skrev:

> Sæt width:300px på a i css, så vil IE også lege med.

Det var jeg overbevist om jeg havde prøvet, men det kan jeg ikke
have gjort. Tak for det.