ahhh BF-vietnam internet spil låser min ma~
Fra : Jakob

Dato : 08-01-05 18:59

Jeg har geninstalleret battlefield vietnam og ville til at spille på
nettet men nu sker der det MEGET irreterende at når jeg trykker på
internet ikonet så fryser maskinen og der sker intet mere, jeg kan ikke
genstarte, vælge jobliste..... INTET.

Jeg er bange for at det er fordi zonealarm aktiveres men hvordan fanden
kan jeg give spillet lov til at komme på nettet hvis jeg ikke engang kan
sige ja til zonealarm. Jeg har prøvet at føje battlefield til zonealarms
programliste men det hjælper ikke.

Jeg er bestemt ikke meget for at spille uden firewall så hvad gør jeg
???

Det er version 1.2.

Venlig hilsen

Jakob