Også et spørgsmål ang steam.... :-(
Fra : the_real_bigfoot

Dato : 08-01-05 16:56

Hej..

Jeg har også købt half-life2, og fået det installeret. Har fået min stream
installeret.
Vil så gerne spille CS-source...
Jeg åbner stream, finder et spil under CS, og joiner spillet. Men den har
ingen kontakt til de spilservere som der er.

Har prøvet at åbne spillet CS, og skal finde servers hvor der er spil, men
den finder ingen...

Jeg har slået min firewall fra, også den i XP. Jeg har slået min
virusscanner fra. Fjernet min Hub.
Den skriver bare at den kan ikke connete til den game-server....
HJÆLP!!!!!!!

Hvad gør jeg????

på forhånd tak....

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 08-01-05 20:20

the_real_bigfoot wrote:

> [...]
> ingen kontakt til de spilservere som der er.
>
> Har prøvet at åbne spillet CS, og skal finde servers hvor der er spil, men

Du skal lige sørge for at du connecter til en cs:source server, og ikke
en cs-server.
Iøvrigt hedder det Steam og ikke Stream ;) -bare for at undgå
misforståelser...

Mvh. Jakob

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : the_real_bigfoot

Dato : 08-01-05 21:01

Hej..
Jeg connecter eller prøver på det til en cs:source server, men det hjælper
ikke. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre...

Der skulle også stå steam....

vh

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 08-01-05 23:15

the_real_bigfoot wrote:
> Hej..
> Jeg connecter eller prøver på det til en cs:source server, men det hjælper
> ikke. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre...
>
> Der skulle også stå steam....

Så er jeg sgu blank... har du tjekket hjælpesiderne på steampowered.com?

Fra : the_real_bigfoot

Dato : 09-01-05 15:52

Hej..

ja, jeg har kigget dem igennem. Kunne ikke finde noget.

Men ellers tak for hjælpen..